שיווק ופירסום
שם המרצה:
מיקי פולג
קהל יעד:
תלמידים
תחום דעת:
הנדסת תעשייה וניהול
שכבות גיל:
י-יב
שפה:
עברית
קוד שידור:
AC1043
תיאור השידור
כיצד מתאימים את המוצר ללקוח? איך בוחנים התנהגות של צרכנים? כיצד מחזקים מיצוב? איך מנהלים שרות ושומרים על רמתו?
על כל אלו ועוד במשדר מרתק עם מיקי פולג, מנכ"ל חטיבת המסחר של רשת מלונות פתאל.
במהלך המשדר ייתן מיקי כלים לשיווק ופרסום עסקים תוך מתן דוגמאות מתחום המלונאות, וישתף באפשרויות להתפתחות בקריירה בתחום זה.
מיקי השיב על שאלות התלמידים בצ'ט.
מטרות
- התלמידים יבינו ששיווק על כל מרכיביו הוא כלי מרכזי לקיומם של בתי עסק בכלל ובתי מלון בפרט.
- התלמידים יתוודעו לחשיבות התאמת המוצרים והתקשורת השיווקית לקהלי היעד.
- התלמידים ירכשו ידע בהבנת השיווק, התנהגות צרכנים, שמירה על רמת שרות וניהול עסקי.
- התלמידים יבינו שכל האפשרויות פתוחות בפני מי שמוכן להתאמץ בלימודים ובעבודה.
מבנה השידור
- הסיפור האישי של מיקי פולג – ואפשרויות להתפתחות בקריירה בתחום המלונאות.
- שיווק ושרות - איתור צרכים של הלקוח והתאמת המוצר לצרכיו.
- הפעלת כלי שיווק (כולל מדיה דיגיטלית) לצרכי העסק.
- מענה לשאלות התלמידים בצ'ט.
תיאור המרצה
מיקי פולג הוא מנכ"ל חטיבת המסחר של רשת מלונות פתאל