שיווק ופירסום

חזרה לכל השידורים
קהל יעד:
תלמידים
תחום דעת:
הנדסת תעשייה וניהול
שכבות גיל:
י-יב
שפה:
עברית
שיווק ופירסום

תיאור השידור

כיצד מתאימים את המוצר ללקוח? איך בוחנים התנהגות של צרכנים? כיצד מחזקים מיצוב? איך מנהלים שרות ושומרים על רמתו?
על כל אלו ועוד במשדר מרתק עם מיקי פולג, מנכ"ל חטיבת המסחר של רשת מלונות פתאל.
במהלך המשדר ייתן מיקי כלים לשיווק ופרסום עסקים תוך מתן דוגמאות מתחום המלונאות, וישתף באפשרויות להתפתחות בקריירה בתחום זה. כמו כן הוא ישיב על שאלות התלמידים בצ'ט.

מטרות

> התלמידים יבינו ששיווק על כל מרכיביו הוא כלי מרכזי לקיומם של בתי עסק בכלל ובתי מלון בפרט.
> התלמידים יתוודעו לחשיבות התאמת המוצרים והתקשורת השיווקית לקהלי היעד.
> התלמידים ירכשו ידע בהבנת השיווק, התנהגות צרכנים, שמירה על רמת שרות וניהול עסקי.
> התלמידים יבינו שכל האפשרויות פתוחות בפני מי שמוכן להתאמץ בלימודים ובעבודה.

 מבנה השידור

> הסיפור האישי של מיקי פולג – ואפשרויות להתפתחות בקריירה בתחום המלונאות.
> שיווק ושרות - איתור צרכים של הלקוח והתאמת המוצר לצרכיו.
> הפעלת כלי שיווק (כולל מדיה דיגיטלית) לצרכי העסק.
> מענה לשאלות התלמידים בצ'ט.

תיאור המרצה

מיקי פולג הוא מנכ"ל חטיבת המסחר של רשת מלונות פתאל

אולי תתעניינו גם ב...

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.