התמודדות עם מערכת רישום המספרים
למאגר חומרי ההוראהמאפיינים
- הגן העתידי:
- ידע מתחומי הליבה, מיומנויות קוגנטיביות
- סביבות למידה:
- כל הגן
- מעגל השנה:
- כל השנה
- מתמטיקה: מושג המספר
תחומי דעת ונושאים מרכזיים:
אודות הפעילות
בעקבות פעילות קבוצתית של מדידות, הילד אביאל מגן גניה בירושלים ניגש ביוזמתו לפינת הקוביות והמשיך למדוד לבדו באמצעות סרט המידה. פעילותו של אביאל והעניין שגילה בה עוררו את המחנכת להתערב. התערבות המחנכת חושפת את אזור ההתפתחות הקרובה של אביאל: הוא משלב בין יכולתו לומר את סדרת המספרים הדו-ספרתיים לבין קריאתם מתוך סרט המידה. שילוב זה מאפשר 'לנצל' את הידע שלו כדי ליצור התאמה חד-חד-ערכית בין המילים שבעל פה לסמלים הכתובים.
סרטונים נוספים קשורים
אולי תתעניינו גם ב...
ליצור אסמבלז'
מהו אסמבלז'? העלון מציג את השאלה ומסביר מה הם היתרונות בעיסוק באסמבלז' בגן הילדים להנאה ולפיתוח מיומנויות חשובות באמצעות מגוון פעילויות.
שיחה על החינוך הקיבוצי
טיול הוא אמצעי לטיפוח קשר בלתי אמצעי עם הסביבה הפיזית והאנושית. בטיול פוגשים הילדים את הסביבה הזו על כל עושרה ומורכבותה. בסרט תוכלו לצפות בילדי גן רימון בקיב...
מתכון לזמן בישול בגן
זמן בישול ואפייה בגן מזמן לילדים התנסות עצמאית, מגע ועיסוק בטעמים וריחות ומהווה הזדמנות לטיפוח מיומנויות אוריינות ומתמטיות. בסרטון נראה את הילדים מכינים מקלו...
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!