שיח עם ילדי הגן בעקבות הסיפור "המלחמה האדירה"
למאגר חומרי ההוראהמאפיינים
- הגן העתידי:
- ידע מתחומי הליבה, מיומנויות קוגנטיביות, מיומנויות תוך אישיות
- סביבות למידה:
- מרחב בגן
- מעגל השנה:
- כל השנה
- כישורי חיים: מוקד האני
- שפה ואוריינות: מיומנויות אלפביתיות וראשית קריאה וכתיבה, כשירות לשונית, מכוונות לספר
תחומי דעת ונושאים מרכזיים:
אודות הפעילות
ד"ר צביה ולדן, בלשנית התפתחותית, משוחחת עם ילדים על הספר "המלחמה האדירה" מאת אורה איל. בסרטון מדגימה ד"ר ולדן תיווך המעשיר את הילדים בעת קריאת סיפור.
אולי תתעניינו גם ב...
שדות ילדותינו
בסרטון נטייל עם ד"ר נח רוטרי והוא יספר לנו על חוויות ילדות בשדה פרחי הבר ועל החשיבות לשמר או לתכנן שטחים אלו לדורות הבאים
משחקים בבאולינג
תתפלאו, אבל אפשר ללמוד לא מעט ממשחק בבאולינג. עבור הגננת הצופה בפעילות הילדים זו הזדמנות למפות ולהעריך את יכולותיהם בתחומים שונים
פרחי בר בשדה עירוני ובשטח הגן
טיול במרחב פרחי בר בקרבת הגן ובחצר הגן תוך מיקוד בפעילות חופשית ובאינטראקציה חברתית
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!