השיעור המוצע לתלמידים ולעובדי ההוראה הוקלט במהלך תקופת החירום שנוצרה עקב התפשטות נגיף הקורונה בארץ ובעולם. אם זיהית בתוכן יצירה שלך שלדעתך לא ניתן לה קרדיט הולם, יש לפנות אלינו בדוא"ל כדי שנוכל לעדכן זאת. מודים על ההבנה.
בשידור נכיר את מד הרגש. כל אחד מאיתנו חווה רגשות שונים בעוצמות שונות בזמנים שונים. לעיתים אנחנו אף מרגישים כמה רגשות בו זמנית. נלמד להתמודד עם אכזבה ולהפחית את עוצמתה.
מצטערים...
השידור המוקלט זמין לתלמידים ועו"ה בלבד.
שלום,
נשלח עבורך קישור לשידור: כישורי חיים, גן (3),
הקישור לשידור:
http://pop.education.gov.il/sherutey-tiksuv-bachinuch/vod-broadcasts/brodcast-lnet/lifeskills-pressure-kindergarten-6-4-13/
תהנו,
משרד החינוך
שיתוף שידור בלמידה מרחוק - כישורי חיים, גן (3)
שלום,
נשלח עבורך קישור לשידור: כישורי חיים, גן (3),
הקישור לשידור:
http://pop.education.gov.il/sherutey-tiksuv-bachinuch/vod-broadcasts/brodcast-lnet/lifeskills-pressure-kindergarten-6-4-13/
תהנו,
משרד החינוך
שיתוף השידור
כדי לשתף את התלמידים בשידור, העבירו את הקישור לשידור באמצעות המרחב הלימודי הכיתתי כדוגמת מרחבי לימוד באתר הבית ספרי, מערכות הניהול פדגוגי, סביבות ענן של גוגל ומייקרוסופט או בקבוצת וואטסאפ כיתתית.
תיאור השידור
נושא בתכנית הלימודים:מוקד לוויסות ולניהול של רגשות
הרחבות
נכין מד-רגשות שיעזור לנו להכיר את עוצמת הרגש.
ננסה להבין איך אנחנו מרגישים – כמו בלון? כמו כדור? כמו תפוח? כמו חרוז? איך אנו מרגישים כשאנו מתגברים על אכזבה?
נצייר מה עוזר לנו כשאנו מרגישים מאוכזבים.
נשמור את הציור כדי שיוכל לעזור לנו ברגעי אכזבה.
מה נוכל לעשות כשאנחנו נשארים בבית? מה אפשר לעשות לבד או עם האחר (אחים, הורים).
פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.
שיתוף השידור