השיעור המוצע לתלמידים ולעובדי ההוראה הוקלט במהלך תקופת החירום שנוצרה עקב התפשטות נגיף הקורונה בארץ ובעולם. אם זיהית בתוכן יצירה שלך שלדעתך לא ניתן לה קרדיט הולם, יש לפנות אלינו בדוא"ל כדי שנוכל לעדכן זאת. מודים על ההבנה.
שלום,
נשלח עבורך קישור לשידור: כישורי חיים, גן (1),
הקישור לשידור:
http://pop.education.gov.il/sherutey-tiksuv-bachinuch/vod-broadcasts/realtime-vod-1-6-2020/life-skills-kindergarten-10211/
תהנו,
משרד החינוך
שיתוף שידור בלמידה מרחוק - כישורי חיים, גן (1)
שלום,
נשלח עבורך קישור לשידור: כישורי חיים, גן (1),
הקישור לשידור:
http://pop.education.gov.il/sherutey-tiksuv-bachinuch/vod-broadcasts/realtime-vod-1-6-2020/life-skills-kindergarten-10211/
תהנו,
משרד החינוך
שיתוף השידור
כדי לשתף את התלמידים בשידור, העבירו את הקישור לשידור באמצעות המרחב הלימודי הכיתתי כדוגמת מרחבי לימוד באתר הבית ספרי, מערכות הניהול פדגוגי, סביבות ענן של גוגל ומייקרוסופט או בקבוצת וואטסאפ כיתתית.
אודות השידור
בשידור זה נגלה את הסגולות והכוחות הקיימים בכל אחד ואחת מאיתנו אשר מחזקים אותנו ופותחים לנו את הלב – ויתור והקשבה.
נושא בתכנית הלימודים:מוקד האני
הרחבות
הצעות לשיח:
נשאל את הילדים מתי הם מרגישים שהלב שלהם נפתח (שמח).
נשאל את הילדים מתי הם מרגישים שהלב שלהם נסגר (עצוב, כועס...)
נגיש לילדים משטח שעליו מצויר לב. הילדים יבחרו דבר אחד שפותח להם את הלב ויביעו אותו בציור בתוך הלב. (אפשר לצרף כיתוב של הפעולה החיובית מחוץ ללב.)
הילדים יעשו חידון לבני המשפחה (אפשר גם לסבא ולסבתא) בשאלה מה פותח להם את הלב.
ניתן דוגמאות מחיי היום-יום לשימוש בסגולת הוויתור.
ניתן דוגמאות מחיי היום-יום לשימוש בסגולת ההקשבה.
פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.
שיתוף השידור