דלג אל

הצהרת נגישות

יוצרים חוויית משתמש בתהליכי למידה

שם המרצה:
שרית כהן
קהל יעד:
מורים
תחום דעת:
אוריינות דיגיטלית
שכבות גיל:
א-יב
שפה:
עברית
קוד שידור:
AC1331
יוצרים חוויית משתמש בתהליכי למידה

תיאור השידור

גם אתם עסוקים בשאלה איך רותמים את התלמידים ללמידה מרחוק? גם לכם חשוב ליצור חוויית למידה משמעותית? שרית כהן, מנהלת תחום למידה דיגיטלית בפיתוח המקצועי, מסבירה איך אפשר ליישם חוויית למידה פרסונלית בלמידה א-סינכרונית (לא בזום).

רוצים לדעת איך לעשות זאת? צפו בשרית כהן וקבלו כלים וטיפים ללמידה פרסונלית.

תיאור המרצה

שרית כהן, מנהלת תחום למידה דיגיטלית באגף לפיתוח מקצועי במִנהל עובדי הוראה

למידה פרסונלית

מהי למידה פרסונלית?

למידה המתייחסת לצרכים השונים של הלומדים ונותנת מענה מיטבי לכל לומד.
למידה פרסונלית א-סינכרונית מאפשרת לבחור מתי, איפה ואיך ללמוד.

מהם היתרונות של למידה פרסונלית א-סינכרונית?

  • התאמה אישית של קצב הלמידה, של התכנים ושל התוצר לכל לומד
  • ייעול ושיפור זמנו של המורה ופינויו למפגשים אישיים או קבוצתיים המותאמים לצורכי הלומדים
  • קידום למידה עצמאית ולמידה קבוצתית
  • חיזוק מיומנויות המאה ה-21
  • הגברת מוטיבציה ללמידה
  • העברת האחריות ללמידה ללומד

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.