חלופות בהערכה בסביבה דיגיטלית חזרה לשירותי תקשוב בחינוך

קהל יעד: מורים ותלמידים בחטיבת הביניים ובחטיבה העליונה

מה?

המורה מקים סביבת למידה דיגיטלית עבור תלמידיו ליישום חלופות בהערכה (30%).
המערכת מציעה תבניות לסביבות למידה דיגיטליות מסוג: חקר, PBL (למידה מבוססת פרויקטים), תלקיט, מטלת ביצוע, מטלת ביצוע בשפה הערבית. 

למה?

הסביבה הדיגיטלית:

  • עשירה במדיה, אינטראקטיבית וגמישה ומאפשרת התאמה לצרכים
  • מפשטת תהליכי למידה שיתופיים
  • משלבת מערכת לניהול למידה (LMS): משוב, תמיכה, הנחיה ומעקב אחר תהליכי למידה
  • כוללת הכוונה ליצירת מגוון תוצרים דיגיטליים: אפליקציה, משחק דיגיטלי, תערוכה וירטואלית, בלוג, סרטון, אתר אינטרנט, מציאות רבודה, קומיקס ועוד

איך?

להקמת סביבת למידה בעבור תלמידיך עליך לבצע את השלבים האלה:

  1. להיכנס לאתר למידה דיגיטלית בבית ספר > בחירת מחוז > הזדהות
  2. להתנסות בתבניות למורים (חקר, PBL, תלקיט, מטלת ביצוע, מטלת ביצוע בשפה הערבית)
  3. לבקש "מרחב לימוד חדש" על פי התבנית שבחרת (תקבל/י מייל ובו קישור למרחב הלימוד החדש שלך)
  4. להכין את הסביבה לתלמידיך (הכנסת תוכן הלימוד הרלוונטי)
  5. לשתף את תלמידיך בקישור למרחב הלמידה

שאלות ותשובות

תמיכה

> תמיכה בסיסמאות:​ 03-9298888

> תמיכה טכנית: מינהלת יישומים מתוקשבים, 03-6906600

> תמיכה טכנו-פדגוגית:
מדריכי האשכול, מפקחי התקשוב במחוזות ורפרנטים במטה הארצי.
ראו בעלי תפקידים במחוזות

אולי תתעניינו גם ב...

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.