דלג אל

הצהרת נגישות

חשיבה אלגוריתמית וסביבת הלמידה - יחידה 1

חשיבה אלגוריתמית וסביבת הלמידה - יחידה 1

תכנות הוא הדרך שלנו להורות למחשב מה נרצה שיעשה. כדי שמחשב ידע לעשות זאת עלינו לבנות אלגוריתם: רצף פעולות ברור ומדויק. התכנות נעשה באמצעות תוכנת סקראץ '.

 

הנחיה למורה:

היחידה כוללת מצגת, חומרי עזר וקבצי תרגול של סקראץ 'ובהם פרויקטים לתלמידים. לא יכול לעשות שימוש ביחידה כולה או רק בחלקה. יחידה נלמדת בזמן מספר שיעורים עיונים ומעשיים.

שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים

כיתה
נושא מרכזי
{{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}

המושג אלגוריתם וסביבת הלמידה

חשיבה אלגוריתמית

ביחידה זו נחשף ליסודות התכנות, נכיר את המושג אלגוריתם ונתנסה בסביבת הלמידה Scratch.

תרגולים

תרגולים

היכרות עם מבנה סביבת סקראץ '3

תרגול: מכירים את החתול

הפעילו את התסריט. שנו את הטקסט המופיע בשאלה. הצלחתם? נסו לכתוב בשאלה תרגיל מתמטי.

פתרון

 

אחלה שיעור
הכנתם לכיתה שיעור
מקורי ומעניין?
אל תשמרו אותו לעצמכם.
שתפו אותנו!
המרחב הפדגוגי

 נא למלא שדה זה

אולי תתעניינו גם ב...

אתגרים בחשיבה מחשובית ב
אתגרים ליצירת פרויקטים בסביבת ה-Scratch המותאמים לרמת מתקדמים
מבוא לרובוטיקה: מערכות, יחידה 2
הרובוט הוא מערכת טכנולוגית. מהם רכיבי המערכת הטכנולוגית?
משחקי דמויות ותלבושות
מערך שיעור העוסק במהות כתיבת תסריט וקוד מחשב ומשלב דמויות ותלבושות
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.