דלג אל

הצהרת נגישות

חלק ב.3 - המצאת מכשיר הטלוויזיה והשפעתה על השפה החזותית

חלק ב.3 - המצאת מכשיר הטלוויזיה והשפעתה על השפה החזותית

יוצרים ויצירות, סרטונים ומושגים בנושא המצאת מכשיר הטלוויזיה והשפעתה על השפה החזותית.

שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים

כיתה
נושא מרכזי
{{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}

יוצרים ויצירות

יוצרים ויצירות

היצירות מחולקות לשלושה פרקים:
1. סרטונים ותמונות המייצגים את השפה והקודים החזותיים החדשים של הטלוויזיה
2. סרטים, צילומים, ציורים והדפסים של יוצרים המאמצים את השפה והקודים החזותיים של הטלוויזיה.
3. סרטים, צילומים, ציורים והדפסים של יוצרים המחפשים אחר קודים ושפה חזותית חדשים כתגובה להמצאת טלוויזיה.

> יוצרים ויצירות חלק ב.3

יצירות - ב.4.3 תגובות הכלים המסורתיים – הקולנוע, הצילום, הציור והכרזה

אחלה שיעור
הכנתם לכיתה שיעור
מקורי ומעניין?
אל תשמרו אותו לעצמכם.
שתפו אותנו!
המרחב הפדגוגי

 נא למלא שדה זה

אולי תתעניינו גם ב...

חלק ב.4 - המצאת המחשב האינטרנט והטלפון החכם והשפעתה על השפה החזותית
בחלק זה- רקע הסטורי, כלי טכנולוגי, יצירות, שפה וקודים חזותיים בנושא - המצאת המחשב האינטרנט והטלפון החכם והשפעתה על השפה החזותית
חלק ג – היבטים בתולדות העיצוב
פעילויות העוסקות בנושא היבטים בתולדות העיצוב
חלק ב – מפגשים מהסוג החזותי
שאלות לדוגמה, ארגון ההוראה ועוד
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.