דלג אל

הצהרת נגישות

תוכניות לבגרות וחלופות הערכה

חזרה
חזרה לראש הדף

נבחנים אינטרניים - חובה והגברה

תוכנית לימודים בחטיבה העליונה, 5 יח"ל, תשע"ה
שתי יחידות החובה מחולקות ל30% ו 70% ושלוש יחידות ההגברה מחולקות ל 30% ו 70%

2 יחידות חובה
30% - הערכה חלופית בית ספרית
70% - שאלון 8281

3 יחידות הגברה
30% - הערכה חלופית בית ספרית
70% - שאלון 8381

חזרה לראש הדף

נבחני משנה ונבחנים אקסטרניים

תוכנית הלימודים לנבחנים אקסטרניים
2 יחידות החובה מחולקות ל30% ו 70% ושלוש יחידות ההגברה מחולקות ל 30% ו 70%

2 יחידות חובה
30% - שאלון 8282
70% - שאלון 8281

3 יחידות הגברה
30% - שאלון 8382
70% - שאלון 8381

חזרה לראש הדף

לקויי למידה היבחנות מותאמת

הנחיות לבחינה מותאמת
הנחיות לתלמידים העונים על הבחינה המותאמת: בחירת השאלות מתוך הבחינה הכללית

2 יחידות חובה
30% - הערכה חלופית בית ספרית
70% - שאלון 8281

3 יחידות הגברה
30% - הערכה חלופית בית ספרית
70% - שאלון 8381

אישור מעריכים לתלמידים לקויי למידה הנבחנים בע"פ

התאמות בדרכי ההיבחנות לתלמידים לקויי למידה

תמ"ר

נש"ף - נתיב מורים שותפי פיתוח בלימודי החובה

נתיב מורים שותפי פיתוח בלימודי החובה, מזמין את המורים לבנות תכנית המביאה לידי ביטוי הוראה, למידה והערכה המבוססת על תכנית הלימודים של תחום הדעת, אבל ייחודית לבית הספר, ושונה מנתיבים אחרים שהוצעו על ידי משרד החינוך.
נתיב זה מְזַמֵּן ארגון מחדש של הלמידה, ובכך יוצר מרחב אוטונומי לבית הספר ולמורים ומאפשר להם בחירה והזדמנויות להביא לידי ביטוי יצירתיות ויזמות ולממש את חזון בית הספר ורוחו. בית הספר יגבש קבוצת איכות של מורים, שתהווה מודל לפיתוח תרבות בית ספרית, המבוססת על גיוון בדרכי הוראה, למידה והערכה, והמשלבת פיתוח חשיבה מסדר גבוה במגוון פרקטיקות ומיומנויות לפיתוח לומד עצמאי. ייחודו של הנתיב הוא בכך שהמורה הוא הכוח המוביל את עיצובו.

לפרטים נוספים:
ענבל קהן - 054-4207171 inbali.lk@gmail.com
עדנה רופין - 054-4766717 Ruppin@gmail.com

חזרה לראש הדף

עולים חדשים

תוכנית הלימודים לעולים
עולה חדש, תושב חוזר ותושב ארעי

2 יחידות חובה
70% - שאלון 8284
30% -
לתלמידים אינטרניים – הערכה חלופית בית ספרית
לתלמידים אקסטרניים – שאלון 8272

חזרה לראש הדף

טפסים לאישור יצירות נלמדות ולשאלונים פנימיים

טפסים לאישור יצירות נלמדות ולשאלונים פנימיים

בראשית שנת הלימודים יש לשלוח את הרשימה לאישור המדריכה המחוזית.
רשימה מודפסת במתכונת זאת, חתומה ע"י המדריכה המחוזית, תוצמד למחברות הבחינה.

 כיתות י"א, תש"ף שברפורמה - תכנית הבסיס (2 יח"ל)
רשימת היצירות שנלמדו בתכנית הבסיס (2 יח"ל)
רשימת היצירות שלמדו תלמידים עולים

כיתות י"ב, תש"ף - תכנית הבסיס (2 יח"ל)
רשימת היצירות שנלמדו בתכנית הבסיס (2 יח"ל) 
רשימת היצירות שלמדו תלמידים עולים

 אישור שאלון בית ספרי
טופס אישור המפמ"ר לשאלון בית הספר
יש להצמיד טופס זה, לטופס 9540 לדיווח ציונים, הנשלח לאגף הבחינות

 יחידה שלישית
דף תכנון להוראת היחידה השלישית
יישלח לאישור המדריכה המחוזית בתחילת שנת הלימודים

 דו"ח ביצוע היחידה השלישית וטופס אישור המפקח המרכז לשאלון ביה"ס
דו"ח זה יש לשלוח לחתימת המדריכה המחוזית עד לחופשת הפסח. 
את דו"ח הביצוע החתום ע"י המדריכה יש לשלוח למפמ"ר ספרות, בצרוף "טופס אישור המפמ"ר לשאלון בית הספר" (טופס שיש להצמיד לטופס 9540 לדיווח ציונים, הנשלח לאגף הבחינות).
רשימת היצירות שבדו"ח זה תוצמד למחברות הנבחנים בשאלון 008205.
על יצירות אלה לא יוכלו התלמידים לכתוב בתשובותיהם על השאלות בשאלון 008205.

 טופס אישור המפמ"ר לשאלון בית הספר
יישלח לאישור המפמ"ר לאחר שמולאו כל פרטיו האחרים, כולל חתימת מנהל/ת ביה"ס.

נוהל לאישור הוראת יצירות שאינן בתכנית הלימודים בספרות

אולי תתעניינו גם ב...

עיון ופרשנות
הוראת הספרות בבית הספר נועדה בראש ובראשונה לעורר את אהבת הספרות ולחנך את הלומדים לראות בקריאת יצירות ספרות לסוגיהן ובחילופי דעות עליהן פעילויות מהנות ומעשירו...
דרכי הוראה
שילוב כלים דיגיטליים בתהליכי הל"ה בספרות
ספרי לימוד, אתרים ומאגרי מידע
לפניכם ספרי לימוד, אתרים ומאגרי מידע בתחום הדעת ספרות
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.