דלג אל

הצהרת נגישות

מעצבים למידה אחרת. ביחד – כנס רכזי מקצוע

פתיח

תשפ"ב בפתח – ואנו מעצבים יחד מציאות פדגוגית חדשה בבתי הספר!

כנס ראשון מסוגו המיועד ל-16 אלף רכזי מקצועות בכל תחומי הדעת ובכל שלבי הגיל התקיים בזוּם ביום ראשון 6 ביוני 2021.

בכנס ניפגשנו עם מפמ"רים, מפקחים, מנהלים ומורים למושבים עשירים ומרתקים, ויחד נדון על דרכים וכיוונים לבניית ההוראה והלמידה בשנת תשפ"ב.

תוכנית הכנס

התכנסות

רכזי מקצוע – צומת מחולל שינוי בבית הספר | ד"ר מירי שליסל, יו"ר המזכירות הפדגוגית

פדגוגיה לפי שכבות גיל
בחדרים יתקיימו דיונים ושיח בסוגיות מרכזיות לקראת תשפ"ב המשותפות לרכזים ממקצועות שונים:

  • יסודי – מה תפקיד ההערכה בעיצוב הלמידה? | ד"ר דורית נריה, מפמ"ר מתמטיקה יסודי
  • חטיבת ביניים – כיצד לארגן את הלמידה מחדש בחטיבות הביניים? | יובל סרי, מפמ"ר תרבות יהודית ישראלית
  • חטיבה עליונה – הערכה פנימית – מה מקומו של רכז המקצוע? | ד"ר ציונה לוי, מפמ"ר אנגלית

סדרת מושבים מקבילים מעצבי למידה (אז איך עושים את זה?) | מועברים על ידי מפמ"רים, מפקחים, מדריכים, מנהלים ומורים

חוליה בשרשרת או שרשרת הצלחה? ניהול עצמי במציאות משתנה | זיו הראל, מנהל תחום בחטיבת השינוי, מעוז

מפגש מפמ"ר ורכזיו

חזרה לראש הדף

רכזי מקצוע – צומת מחולל שינוי בבית הספר

ד"ר מירי שליסל, יו"ר המזכירות הפדגוגית

חזרה לראש הדף

סדרת מושבים מקבילים מעצבי למידה (אז איך עושים את זה?)

חזרה לראש הדף

חוליה בשרשרת או שרשרת הצלחה?

חוליה בשרשרת או שרשרת הצלחה?

ניהול עצמי במציאות משתנה 

    

זיו הראל, מנהל תחום בחטיבת השינוי, מעוז

חזרה לראש הדף

מפגש מפמ"ר ורכזיו

  • סיגלית שושן, מפמ"ר ערבית לדוברי עברית ועולם הערבים והאסלאם
  • ד"ר אירית שדה, מפמ"ר ביולוגיה
  • עינת אוחיון, מפמ"ר אזרחות
  • ד"ר איילת סיידלר, תנ"ך חמ"ד
  • יואל אבני, מפמ"ר חקלאות
  • ד"ר ציונה לוי, מפמ"ר אנגלית
  • איאד מוהנא, מפמ"ר להוראת העברית במגזר הדרוזי
  • תומר בוזמן, מפמ"ר שפה עברית בעל יסודי
  • ד"ר ראויה בורבארה, מפמ"ר שפה ערבית לדוברי ערבית

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.