חפש ב:

אתגרי השעה – חקר הלמידה המקוונת במבחן המדיניות

בעקבות משבר קורונה, מערכות החינוך בישראל ובעולם כולו נדרשו לחשיבה מחודשת על מטרותיהן ודרכי פעולתן. לנוכח הסתגלות מערכת החינוך למציאות זו, בשינויים שיאפיינו את שנת הלימודים תשפ"א בולטות ההוראה והלמידה מרחוק ובמיוחד הלמידה המקוונת.

עשרות חוקרים ממוסדות שונים להשכלה גבוהה בישראל נענו לקריאת לשכת המדען הראשי ואגף אסטרטגיה במשרד החינוך לשתף פעולה עם האקדמיה בעת משבר קורונה.

החוקרים הצטרפו לקבוצות עבודה שעסקו בהיבטים שונים של הלמידה המקוונת: עקרונות יסוד פדגוגיים, היבטים רגשיים-חברתיים (SELׂׂ), תלמידים עם צרכים שונים, היבטים חברתיים-כלכליים, הכשרת מורים והערכה בלמידה מקוונת.

ביום חמישי 17 בספטמבר 2020 תקיים לשכת המדען הראשי כינוס שבו יוצגו תוצרי קבוצות העבודה. הכינוס יעסוק בשאלת החיבור בין מחקר למדיניות בעִתות חירום.

הכינוס ביום חמישי כ״ח באלול תש״ף, 17 בספטמבר 2020, בשעות 14:00 עד 17:00. 

להרשמה לכנס

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.