חפש ב:

"מצבי קיצון" – מעצבים תיאטרון

"מצבי קיצון" – מעצבים תיאטרון

פרויקט גמר של התלמידים:
אופק ליוור, דיאנה דרקץ, זאן גרינצקו, קרן קרוטיה, רז בוכניק, שירה תורג'מן
בהנחית המורה: דני אבקסיס
תיכון מדעים ואמנויות נהריה

הפקות מעוצבות

פרויקט הגמר המסכם של תלמידי מגמת אומנויות העיצוב הוא תוצאה של שיתוף פעולה מקורי ומוצלח ביניהם לבין תלמידי מגמת התיאטרון.

במהלך השנה העלו תלמידי מגמת התיאטרון חמש הצגות שונות, אשר יוצגו בפני ההורים, תלמידי בית הספר והציבור הרחב כחלק מפרויקט "מצבי קיצון"- פרויקט הגמר של המגמה. במסגרת שיתוף הפעולה בין שתי המגמות עיצבו תלמידי מגמת העיצוב סדרה של כרזות, הזמנות, תכניות ומודעות פרסום להצגות השונות, ואף הגו ועיצבו לוגו ואתר אינטרנט מייצג לכל אחת מההפקות. לשם כך נפגשו התלמידים משתי המגמות וערכו סיעור מוחות שהניב רעיונות שונים בהתאם לרוח ההצגות ולמסר העומד מאחוריהן. תלמידי מגמת העיצוב אף ביקרו בחזרות להצגות וצילמו חומרי גלם שסייעו להם בהגדרת הקונספט העיצובי.

עיצוב מוצרי הפרסום להפקות התיאטרון נעשה ברוחו ובהשראתו של הנושא השנתי "יצירה ישראלית- 70 שנות יצירה עצמאית". כדי לחדד את הפן הישראלי המקורי בעיצוב, נפגשו תלמידי מגמת העיצוב גם עם הגב' רקפת לוי, מעצבת תפאורות ותלבושות, זוכת פרס אופיר ופרס התיאטרון הישראלי, מקימה ומנהלת בית ספר לעיצוב לאמנויות במה בתל אביב, אשר העניקה לתלמידים זווית ראיה מעניינת לגבי היחס שבין עיצוב גרפי לבין כלל מרכיבי ההפקות בתחומי המחול והתיאטרון.

תוצרי הפרויקט של זאן

כרזה 1 של זאן
כרזה 1
כרזה 2 של זאן
כרזה 2
המודעה של זאן
מודעה
תוכניה של זאן- אחורי
תוכניה צד אחורי

תוצרי הפרויקט של אופק ודיאנה

כרזה 1
כרזה
מודעה
מודעה
תוכניה- צד קדמי
תוכניה- צד קדמי
תוכניה-פנימי
תוכניה- פנימי

תוצרי הפרויקט של קרן

כרזה 1
כרזה 1
כרזה 2
כרזה 2
מודעה
מודעה
תוכניה צד קדמי
תוכניה צד קדמי

תוצרי הפרויקט של שירה ורז

כרזה 1
כרזה 1
כרזה 2
כרזה 2
מודעה
מודעה
תוכניה צד פנימי
תוכניה צד פנימי

אולי תתעניינו גם ב...

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.