الصّفّ السّابع
الخلفيّة الفكريّة רציונל محطّاتٌ مركزيّةٌ: الدّخول إلى المدرسة الإعداديّة.
أهدافٌ مركزيّةٌ:
- تنمية الوعي للهُويّة الشّخصيّة وللمسؤوليّة النّابعة منها.
- تعميق التّعرُّف على التّراث العائليّ وتطوير علاقات الاحترام، الانتماء والالتزام للمجتمع العربيّ وثقافته.
قيمٌ مركزيّةٌ: الهُويّة الذّاتيّة، العائلة، الجذور، الانتماء إلى المجتمع العربيّ وإلى المجتمع المحلّيّ، احترام التّراث، العلاقة بين الأجيال.
البرنامج الاجتماعيّ القِيميّ للصّفّ السّابع يتركّز في الهويّة الشّخصيّة والاجتماعيّة وفي الانتماء إلى العائلة.
שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים
- כיתה
- נושא מרכזי
- {{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
تشرين ثانٍ
دوائر الانتماء
كانون أوّل
التّعدّديّة والاختلاف
كانون ثانٍ
אולי תתעניינו גם ב...
הכיתה כקבוצה חברתית
כניסה לבית ספר חדש מלווה בחששות וכרוכה בתהליך של הגדרה מחודשת של מעמדו של התלמיד ושל תפקידו. כדי להקל את המעבר, חשוב שהתלמיד יחוש נוח בסביבה האנושית והפיזית ...
מנהיגות
מנהיגות בקבוצה מניעה תהליכים של השפעה הדדית בין-אישית, ואלו מסייעים לקבוצה לממש את מטרותיה. הכיתה כקבוצה מצמיחה תלמידים המשמשים מנהיגים בלתי-פורמליים. הזדמנו...
אורח חיים דמוקרטי
חינוך לאורח חיים דמוקרטי חושף את התלמידים למגוון דעות ועמדות ומלמד אותם להתמודד עם דעות מגוונות ועם נרטיבים שונים בכבוד ובסובלנות. התלמידים רוכשים מיומנויות ...
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!