דלג אל

الصّفّ السّابع

الهويّة الشّخصيّة والاجتماعيّة

الخلفيّة الفكريّة רציונל محطّاتٌ مركزيّةٌ: الدّخول إلى المدرسة الإعداديّة.
أهدافٌ مركزيّةٌ:

  1. تنمية الوعي للهُويّة الشّخصيّة وللمسؤوليّة النّابعة منها.
  2. تعميق التّعرُّف على التّراث العائليّ وتطوير علاقات الاحترام، الانتماء والالتزام للمجتمع العربيّ وثقافته.
    قيمٌ مركزيّةٌ: الهُويّة الذّاتيّة، العائلة، الجذور، الانتماء إلى المجتمع العربيّ وإلى المجتمع المحلّيّ، احترام التّراث، العلاقة بين الأجيال.
    البرنامج الاجتماعيّ القِيميّ للصّفّ السّابع يتركّز في الهويّة الشّخصيّة والاجتماعيّة وفي الانتماء إلى العائلة.

שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים

כיתה
נושא מרכזי
{{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}

אולי תתעניינו גם ב...

סיום ופרידה
סוף שנת הלימודים מציין סיום של פרק בחיי בני הנוער. סוף שנה הוא זמן לסיכומים ולהפקת תובנות, הזדמנות לכל אחת ואחד להעריך את הישגיהם ואת האתגרים העומדים לפניהם....
זהות ושייכות
האדם הוא יצור חברתי ותחושת שייכות היא צורך בסיסי עבורו. מעגלי השייכות השונים - משפחה, חברים, קהילה, עם, מדינה והאנושות כולה, משפיעים רבות על התפתחות הזהות הא...
הכיתה כקבוצה חברתית
כניסה לבית ספר חדש מלווה בחששות וכרוכה בתהליך של הגדרה מחודשת של מעמדו של התלמיד ושל תפקידו. כדי להקל את המעבר, חשוב שהתלמיד יחוש נוח בסביבה האנושית והפיזית ...
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.