דלג אל

הצהרת נגישות

מאפיינים

הגן העתידי:
ביטוי אישי, ידע מתחומי הליבה
סביבות למידה:
פנים הגן
מעגל השנה:
כל השנה

תחומי דעת ונושאים מרכזיים:

  1. שפה ואוריינות: כשירות לשונית

אודות הפעילות

למילים יש פוטנציאל להעשיר את עולם הילדים והילדות, את החוויות הרגשיות והחברתיות שלהם, וכן את כישורי השפה והשיח שלהם. ההתנסות של הילדים סביב המילים הנבחרות באמצעות שיר, סיפור, סרטון ועוד, עשויה להעמיק את המשמעויות שלהן, ליצור חיבורים בין המילים, ולהעמיק את השיח וההבנה סביב המסרים הערכיים.

 

בסרטון ניתן לראות פעילות עצמאית של קבוצה קטנה של ילדי גן שיזף בשדרות סביב התכנית "מילת היום בגן".
אחד מילדי הגן ממלא תפקיד של מנחה הפעילות, ועמיתיו לקבוצה שותפים ומעורבים.

מלבד טיפוח כישורי שפה ושיח של הילדים והעשרה של חוויותיהם הרגשיות והחברתיות, הפעילות מזמנת גם למידת עמיתים, בחירה, עצמאות, התנסות בפרזנטציה והתנסות בהנחיה.

אולי תתעניינו גם ב...

טיסה דמיונית לחלל
האם הטיסה לחלל אפשרית? איך אפשר לתכנן את הטיול לחלל? מה נראה במהלך המסלול? אלו צלילים נשמע? בסרטון ניתן לראות איך המוזיקה מעשירה את העולם הדמיוני של הילדים כ...
ننمو في الروضة
המדריך לגננת בערבית / ننمو في الروضة – الطبيعة والزراعة في روضة الأطفالהמדריך "צומחים בגן" מזמין את העוסקים בו לחוש את האדמה, למשש ולהריח את הצמחים ולקלוט בע...
ילדים בעלי צרכים ייחודיים ואיתור מוקדם
בהרצאה משוחחת אורה גולדהירש על צרכים ייחודים של ילדים ועל תפקידה של הגננת בזיהוים ובמתן מענה הולם. גולדהירש היא פסיכולוגית התפתחותית ורכזת היחידה לטיפול בפרט...
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.