דלג אל

הצהרת נגישות

העצמה רגשית בכיתות עתודה מדעית טכנולוגית (עמ"ט) – מדריך יישומי

למאגר חומרי ההוראה

מאפיינים

נושאים ותחומי דעת:
פדגוגיה
מסגרות חינוכיות:
המחונן והמצטיין במסגרת ההטרוגנית
שלבי חינוך:
חטיבת ביניים
סוגי התוכן:
מדריך פדגוגי, יחידת הוראה
פותח ע"י:
אסנת חכם-בוסיס (רכזת עמ"ט) ואיילת פישר (יועצת התוכנית), חט"ב גוונים ראש העין
שפה:
עברית

תלמידי עתודה מדעית טכנולוגית (עמ"ט) הם תלמידים מצוינים ומצטיינים הלומדים שעות רבות מעבר לשעות הלימוד של חבריהם לכיתה, ויש להם צרכים רגשיים המאפיינים אותם. התוכנית החינוכית המוצעת נותנת מענה לאתגרים ולצרכים רגשיים וחברתיים של התלמידים במעגלים שונים (מורים, תלמידים, הורים).

אולי תתעניינו גם ב...

צלילים מצוירים
האזנה למוזיקה קלאסית בלוויית ציור אינטואיטיבי
מודל קפלן של "עומק ומורכבות" ליצירת שאלות מאתגרות עבור תלמידים מחוננים ומצטיינים בכיתה ההטרוגנית
כיצד תוכלו ליצור חומרי לימוד מאתגרים, עבור תלמידים מחוננים ומצטיינים בכיתתכם, המתייחסים לקצב הלמידה, עומק התכנית ומורכבות העיסוק בתחום?
משנים כיוון
מורים מניחים לתלמידיהם ליזום ולשנות כיוון בלמידה. איך הם עושים את זה?
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.