מיתוג: יצירת קמפיין עם אימפקט משמעותי המספר את סיפור המותג
לקטלוג הקורסים תחום דעת:
תקשורת, עיצוב
סוג הקורס:
MOOC
מוכר לבגרות:
לא
שפה:
אנגלית
שכבות גיל:
ח, ט, י, יא, יב
פלטפורמה:
Coursera
משך הקורס:
12-16 שבועות
פותח ע"י:
הערה: על המורה ללמוד את הקורס How2MOOC
לפרטים נוספים
תיאור הקורס
ישנן דרכים רבות ושונות לגשת ללקוחות, להעריך את הצרכים שלהם ולפתח מסעות פרסום יצירתיים שיבטאו רצונות יצירתיים.
קורס זה מציע לתלמידים מתודולוגיה קלה ליישום למיתוג, לשיווק וליצירת קמפיין.
זהו קורס MOOC מעשי שבו תצרו, צעד אחר צעד, קמפיין פרסומי למותג אמיתי שתבחרו.
הקורס משלב צילום. אפשר להשתמש במצלמה שבטלפון הנייד או במצלמה דיגיטלית.
אולי תתעניינו גם ב...
מבוא לאנרגייה מתחדשת
אילו נזקים נגרמים לסביבה משימוש בדלקים מאובנים? כיצד אפשר להפיק אנרגייה חלופית? הקורס יציג את המחקר המדעי בתחום ואת הטכנולוגיות המתקדמות להפקת אנרגייה ממקורו...
צעדים ראשונים במדעי המחשב ותכנות בפייתון
מאלגוריתמים ועד ביטים, מחיפוש מידע ועד עיבוד תמונה, מהצפנות ועד גרפים: בקורס תיחשפו לכמה מהרעיונות היפים והחשובים בעולם מדעי המחשב ותתנסו בכתיבת קוד בשפת התכ...
כלכלת צמיחה וצדק חלוקתי – חלק II: מקסום רווחה חברתית
קורס זה עוסק בשאלות הגדולות בכלכלות ובחברות של המאה ה-21 כגון צדק חלוקתי, אי שוויון בהכנסה או בעושר ומתאם עם צמיחה כלכלית.
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!