דלג אל

הצהרת נגישות

תקשורת כתרבות

תקשורת כתרבות

יחידה זו העוסקת בתרבות ובתקשורת מזמנת ללומדים חשיפה ונגישות לסוגי תרבויות מגוונים המתווכים באמצעי התקשורת. המושג תרבות רב משמעי. לעיתים אנו משתמשים בו כדי לסמן את מה שאנו מגדירים "מיטב" וגוזרים מכך את ההגדרה הנורמטיבית של "אדם תרבותי". לעיתים אנו רואים במונח זה את מה שמייצג את כלל מעשי האדם לרבות התרבות הפופולרית.
ביחידה זו נלמד את מקומה של התרבות הפופולרית בתוך מגוון הגדרות של תרבות, נתייחס למעמדם ולתפקודם של תוצרי תרבות כמו צילום מסחרי, פרסומת, מוזיקה פופולרית, סרטי קולנוע, תוכניות טלוויזיה ועולמות הרשת.

שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים

כיתה
נושא מרכזי
{{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
אחלה שיעור
הכנתם לכיתה שיעור
מקורי ומעניין?
אל תשמרו אותו לעצמכם.
שתפו אותנו!
המרחב הפדגוגי

 נא למלא שדה זה

אולי תתעניינו גם ב...

מדיה חדשים (ניו מדיה)
מדיה חדשים (ניו מדיה) – הזדמנויות ואתגרים
ההיסטוריה של הצילום, ז'אנר בצילום וצילום תיעודי חברתי
ההיסטוריה של הצילום, הז'אנרים בצילום והצילום התיעודי חברתי נלמדים במסגרת ההתמחות המעשית בצילום סטילס בלימודי תקשורת בחטיבה העליונה.
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.