דלג אל

הצהרת נגישות

בריאות, מזון ותזונה – היבטים טכנולוגיים

בריאות, מזון ותזונה – היבטים טכנולוגיים

האם צנים משמין פחות מלחם? האם בריא לאכול דגני בוקר לארוחת בוקר?

באמצעות הפעילויות המוצעות ילמדו התלמידים מהו תפריט מגוון ומאוזן, יכירו קבוצות מזון שונות וכיצד אפשר לצרוך מוצרי מזון באופן בריא ומחושב על פי פירוט רכיביו ותאריך תפוגה, ילמדו על חשיבות שימור המזון ויאמצו כללי תזונה בריאה והרגלי שתיית מים.

 

שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים

כיתה
נושא מרכזי
{{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
אחלה שיעור
הכנתם לכיתה שיעור
מקורי ומעניין?
אל תשמרו אותו לעצמכם.
שתפו אותנו!
המרחב הפדגוגי

 נא למלא שדה זה

אולי תתעניינו גם ב...

תקשורת בגוף האדם: החושים ומערכת העצבים
מערכות תקשורת בגוף (אברי חישה ומערכת העצבים) אחראיות על קליטה של גירויים מהסביבה הפנימית והחיצונית ועל תגובה של הגוף להם.
נפח וכמות חומר של גופים (מוצקים, נוזלים, גזים)
גוף מאופיין על פי החומר ממנו הוא עשוי ועל פי הצורה, המסה והנפח שלו. לכל גוף (עצם) יש נפח, כלומר הוא תופס מקום, ולכל גוף ישנה גם כמות (מסה).
אוויר - תכונות ושימושים
ממה מורכב האוויר ואילו שימושים נעשים בו בטכנולוגיה ובתעשייה?
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.