דלג אל

הצהרת נגישות

האוזן

האוזן

כיצד מותאמת האוזן לביצוע תפקידה? כיצד בנויה האוזן ומהו התהליך באמצעותו מתאפשרת שמיעתנו? כיצד משפיע הרעש על בריאותנו וכיצד ניתן לשפר את השמיעה?

 

כל זאת ועוד ביחידה הבאה.

שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים

כיתה
נושא מרכזי
{{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
אחלה שיעור
הכנתם לכיתה שיעור
מקורי ומעניין?
אל תשמרו אותו לעצמכם.
שתפו אותנו!
המרחב הפדגוגי

 נא למלא שדה זה

אולי תתעניינו גם ב...

העשרה - שבועות בראי המדע
"אֶרֶץ חִטָּה וּשְׂעֹרָה וְגֶפֶן וּתְאֵנָה וְרִמּוֹן אֶרֶץ זֵית שֶׁמֶן וּדְבָשׁ" (דברים ח,ח). שלל פעילויות בנושא חלב, דבש, שבעת המינים ירקות ופירות.
מיון יצורים חיים לרגל יום המשפחה
בעלי החיים ממוינים למחלקות שונות כגון יונקים, זוחלים, עופות, דגים, חרקים ומחלקת דו-חיים. ביחידה זו נעסוק במאפייני המחלקות, במיון מדעי, באחידות ובשוני בבעלי חיים
העין
מערכות תקשורת בגוף, איברי חוש ומערכת העצבים, אחראיות לקליטה של גירויים מהסביבה הפנימית והחיצונית ולתגובה להם.
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.