דלג אל

הצהרת נגישות

תכנים ליסודי

חזרה
יסודי

תכנים מטעם האגף לחינוך יסודי - חינוך חברתי ערכי:

מפתח הל"ב המחודשת - תוכנית חברתית ערכית להבניית הכיתה כקבוצה חברתית ולטיפוח לכידות ושייכות בדגש על ערכים מרכזיים

שיעורי הכ"חות שבדרך, השירות הפסיכולוגי-ייעוצי

הסתגלות חברתית לבית הספר: פיתוח תחושת החיבור והשייכות לכיתה ולבית הספר; ביסוס נורמות להתנהגות חברתית מיטבית; יצירת קשרים חברתיים.

הכיתה שלנו

פעילות שיח לקידום מיומנויות רגשיות-חברתיות

הכיתה כקבוצה חברתית: הרחבת הקשרים החברתיים; העשרת ארגז הכלים לפתרון בעיות בהקשר החברתי; התנהלות בכיתה כקבוצה חברתית; התמודדות עם קונפליקטים ומניעת אלימות.

בוחר להיות חבר

פנייה לעזרה והעומדים מהצד ברשת

פעילות שיח לקידום מיומנויות רגשיות-חברתיות

ביסוס תחושת שייכות: חיזוק תחושת השייכות לכיתה ולבית הספר; הגברת האכפתיות, החברות, הגיבוש הכיתתי ומניעת מצבי פגיעה חברתית.

"נעים ביחד"

הומור כמקדם חוסן, אקלים וראייה חיובית

להביט בעצמי ולראות את האחר

אקלים כיתה מיטבי ומניעת פגיעה: פיתוח אמפתיה וביסוס אקלים כיתה מיטבי; פיתוח אכפתיות, רגישות למצבי פגיעה בין חברים; התמודדות עם אתגרים במצבים חברתיים; תפקידים בקבוצה חברתית;

הכיתה האכפתית

פיתוח רגישות למצבי פגיעה בין חברים

נקודת מבט

פיתוח אמפתיה ורגישות למצבי פגיעה בין חברים

משחק לקידום מיומנויות רגשיות-חברתיות

תקשורת בין אישית מיטבית: הקניית כלים לתקשורת מקרבת ביום-יום ובמצבי מחלוקת בפרט; כלים לויסות רגשי והתמודדות עם קונפליקטים ומניעת אלימות; הדומה והשונה, זהות ושייכות, כבוד לאחר ופיתוח רגישות תרבותית; "דעה קדומה" – פרקטיקות המקדמות סובלנות וכבוד לכל אדם; ברשת: קידום מרחב חיובי ובטוח ברשת, בדגש על פיתוח רגישות חברתית ואמפתית.

הכל ביחד זה אנחנו

הדרך אל האחר ואל האחרת מתחילה בי

כללי התנהגות לקידום מרחב חיובי ובטוח ברשת, בדגש על פיתוח רגישות חברתית ואמפתיה

משחק לקידום מיומנויות רגשיות-חברתיות

פיתוח אחריות חברתית: פיתוח אחריות חברתית – עומדים לצד ולא מהצד.

משחק לקידום מיומנויות רגשיות-חברתיות

אולי תתעניינו גם ב...

הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.