רשות
יחידה חמישית: מן המיתולוגי אל הפנטסטי
הנושא ביחידה החמישית "מן המיתולוגי אל הפנטסטי" מרתק את עולמם של הקוראים, ובמיוחד של הצעירים שבהם. הנושא מעלה שאלות לדיון ובהן: מה הופך את הפנטסטי לשונה מהמציאות ומהכתיבה הריאליסטית? האם בני תקופה אחרת עדיין יראו את הכתוב כלא מציאותי? האם יש מגמות וסוגים שונים של חריגות מכתיבה ריאליסטית? מהם סוגי הפרשנות לספרות הפנטסטית? (פרשנות פסיכולוגית, חברתית, דתית, מטאפיזית וכו')
שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים
- כיתה
- נושא מרכזי
- {{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
חובה או רשות
אולי תתעניינו גם ב...
הסיפור הקצר - סיפורים מתורגמים
סיפורים מתורגמים – מומלץ ללמד שלושה סיפורים מתורגמים. (אחד מהם אפשר ללמד במסגרת 30%.)
יחידה חמישית: נשיות וגבריות - ייצוגי מגדר בספרות
במסגרת מגמת הרחבת לימודי הספרות (5 יחידות) על המורה המלמד לבחור בנושא הרחבה ביחידה החמישית: להיות יהודי, להיות ישראלי – קולות וזהויות; ספרות בעקבות השואה; הת...
שירת המאה ה-20 מחצית שנייה – זהויות
תוכנית הלימודים בשירת המאה ה-20 מחצית שנייה שייכת ללימודי ה-30% בספרות
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!