דלג אל

הצהרת נגישות

פתרון שאלות מילוליות

פתרון שאלות מילוליות

שלבי פתרון הבעיה הם (מתוך מתמטיקה משולבת, ספר לתלמידים, כיתה ח, חלק ב' – מסלול כחול):
בניית מודל מתמטי הכולל:
הגדרת משתנים
זיהוי תנאי הבעיה והגבלות על המשתנים
רישום ביטויים אלגבריים
בניית משוואה מתאימה
מציאת פתרון המשוואה
ניסוח תשובה מילולית מתאימה מתוך התייחסות לתנאי הבעיה ולהגבלות על המשתנים.

שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים

כיתה
נושא מרכזי
{{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
אחלה שיעור
הכנתם לכיתה שיעור
מקורי ומעניין?
אל תשמרו אותו לעצמכם.
שתפו אותנו!
המרחב הפדגוגי

 נא למלא שדה זה

אולי תתעניינו גם ב...

חזקות ושורשים
חֶזְקָה (או העלאה בחזקה) היא פעולה, המתבצעת בין שני מספרים: ה"בסיס" וה"מעריך". בצורתה הבסיסית ביותר, שבה הבסיס הוא מספר ממשי והמעריך הוא מספר טבעי, חזקה מהוו...
מגרף לפונקצייה ובחזרה
היחידה היא מבוא לאנליזה, נושא שנלמד בכיתה י' והתווסף לתוכנית הלימודים של כיתה ט' בשנת תש"ף
סטטיסטיקה
נושא בעל הקשרים רבים במציאות, ונלמד בחלקו כבר בבית הספר היסודי. בחטיבת הביניים חוזרים ומעמיקים בנושא כולל קישור לתחום האלגברי ושימת לב לסיטואציות מהיום יום
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.