דלג אל

הצהרת נגישות

תלמידים עם צרכים מיוחדים - למידה מרחוק

תל"ם בחנ"מ - מדריך פדגוגי לצוותים חינוכיים

תל"ם בחנ"מ - מדריך פדגוגי לצוותים חינוכיים

תכנון למידה משמעותית והוראה איכותית לתלמידים עם צרכים מיוחדים במוסדות החינוך - מדריך פדגוגי לצוותים חינוכיים

תל"ם בחנ"מ כולל מידע, עקרונות, הנחיות וכלים לשיח פדגוגי וליישום בפועל, המהווים תשתית משותפת לתכנון ולפיתוח פדגוגי מיטבי בכל מסגרות הלימוד בהן לומדים תלמידים עם צרכים מיוחדים ברצף המוגבלויות ורמות התפקוד.

המדריך הפדגוגי מציג הדגשים ייחודיים בהתאם להיבטים בתכנון ופיתוח פדגוגי בחינוך המיוחד:

  • רצף חטיבות הגיל (קדם יסודי- יסודי- על יסודי)
  • רצף רמות התפקוד (ביחס לתוכנית הלימודים הרגילה)
  • מסגרות החינוך הרגיל והחינוך המיוחד בהן ניתנים שירותי החינוך המיוחד
  • מישורי התכנון הפדגוגי 
  • מקצועות הליבה של החינוך המיוחד
  • תל"ם בחנ"מ מיועד לכלל עובדי ההוראה והטיפול במערכת החינוך, השותפים לתהליך התכנון והפיתוח הפדגוגי עבור תלמידים עם צרכים מיוחדים, וליישומו במוסדות החינוך.

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.