השימוש בכיתה הוירטואלית מחייב אותנו, ציבור עובדי ההוראה האחראי בין השאר על ביטחונם ופרטיותם של התלמידים לשמור על כללים והנחיות להתנהלות נכונה ובטוחה במרחב הוירטואלי.
הרשת טומנת בתוכנה סכנות רבות שעלולות לפגוע בילדנו ועלינו מוטלת החובה להגן על התלמידים הן במרחב הפיזי והן במרחב הוירטואלי כאחד. לשם כך הכנו עבורכם מספר דגשים עליהם אנו מבקשים להקפיד בעת השימוש במרחבים אלה.
מפגש כיתה וירטואלי חזרה ללמידה מתוקשבת

מפגש כיתה וירטואלי (מפגש סינכרוני) הוא מרחב וידאו המאפשר למשתתפים בו, מורים ותלמידים, לדבר, לשמוע ולראות אחד את השני.
המרחב מאפשר למורים ולתלמידים לקיים פעילויות חברתיות ורגשיות, לשוחח, לשחק, לשתף במחשבות ורגשות, גדולות או קטנות.
כמו כן, המרחב מאפשר למורים לקיים שיעור, תוך כתיבה על לוח מקוון, הצגת מידע ומתן משימות למידה. התלמידים יכולים להצביע, לקבל רשות דיבור ולהשתתף דיון.
הצעות להוראה סינכרונית
חזרה לראש הדף- פרקטיקה - למידה מרחוק
- פוסטר לשיעור סינכרוני מיטבי באמצעות מפגש וידאו
- קל לי בדיגיטלי - למידה בזמן חירום (כיתות א-יב): כיצד ליצור ולנהל מפגש מרחוק עם התלמידים
- דגמי הוראה ללמידה מרחוק: שוקו וניל | תות בננה | מוקה וניל | פטל פיסטוק | ריבת חלב דובדבן | אפרסק קיווי
- לכל דגמי ההוראה הדיגיטליים
- שלושה מודלים ללמידה סינכרונית
הדרכות מוקלטות
חזרה לראש הדףתמיכה
חזרה לראש הדףמרכז שירות ומידע ארצי לעובדי הוראה - 6552*, בימים א-ה: 17:00-7:30.
מינהלת יישומים מתוקשבים לבעלי תפקיד בבית ספר - 03-6906600, יום ראשון – חמישי בין השעות 07:30 – 18:00
יום שישי – בין השעות 08:00 – 14:30