חפש ב:

חלופות בהערכה חזרה ללמידה מתוקשבת

קהל יעד: מורים ותלמידים בחטיבת הביניים ובחטיבה העליונה

מה?

המורה מקים סביבת למידה דיגיטלית עבור תלמידיו ליישום חלופות בהערכה (30%).
המערכת מציעה תבניות לסביבות למידה דיגיטליות מסוג: חקר, PBL (למידה מבוססת פרויקטים), תלקיט, מטלת ביצוע, מטלת ביצוע בשפה הערבית. 

למה?

הסביבה הדיגיטלית:

  • עשירה במדיה, אינטראקטיבית וגמישה ומאפשרת התאמה לצרכים
  • מפשטת תהליכי למידה שיתופיים
  • משלבת מערכת לניהול למידה (LMS): משוב, תמיכה, הנחיה ומעקב אחר תהליכי למידה
  • כוללת הכוונה ליצירת מגוון תוצרים דיגיטליים: אפליקציה, משחק דיגיטלי, תערוכה וירטואלית, בלוג, סרטון, אתר אינטרנט, מציאות רבודה, קומיקס ועוד

איך?

ניתן להקים מרחב מלווה מקצוע בכל אחת משלוש הסביבות:

ייעוץ טכנו-פדגוגי

ייעוץ טכנו-פדגוגי

זימון פגישה מקוונת עם יועץ טכנו-פדגוגי

באפשרותכם לזמן מראש פגישה מקוונת עם יועץ טכנו-פדגוגי מומחה בנושאי למידה בסביבות דיגיטליות.

לאחר תיאום הפגישה יישלח אליכם קישור הצטרפות לפגישה בדוא"ל בסמוך למועד הפגישה.

מה נדרש?

  • גישה לאינטרנט
  • מיקרופון
  • מצלמה (לא חובה)

לתשומת ליבכם, 

  • השירות נועד לייעוץ טכנו-פדגוגי בלבד.
  • ניתן לבטל את זימון הפגישה עד חצי שעה לפני מועד קיום הפגישה

נושאים לייעוץ:

  1. פיתוח תכנים במרחב למידה ריק
  2. מבנה מרחב הלמידה
  3. התאמת מבנה ועיצוב הקורס
  4. משאבים ופעילויות במוודל

שאלות ותשובות

תמיכה

> תמיכה בסיסמאות ותמיכה טכנית: מרכז שירות ומידע ארצי, 6552*, בימים א-ה: 07:30-22:00.

> תמיכה טכנו-פדגוגית:
מדריכי האשכול, מפקחי התקשוב במחוזות ורפרנטים במטה הארצי.
ראו בעלי תפקידים במחוזות

אולי תתעניינו גם ב...

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.