מיתוג: יצירת קמפיין עם אימפקט משמעותי המספר את סיפור המותג
לקטלוג הקורסים תחום דעת:
תקשורת, עיצוב
סוג הקורס:
MOOC
מוכר לבגרות:
לא
שפה:
אנגלית
שכבות גיל:
ח, ט, י, יא, יב
פלטפורמה:
Coursera
משך הקורס:
12-16 שבועות
פותח ע"י:
הערה: על המורה ללמוד את הקורס How2MOOC
לפרטים נוספים
תיאור הקורס
ישנן דרכים רבות ושונות לגשת ללקוחות, להעריך את הצרכים שלהם ולפתח מסעות פרסום יצירתיים שיבטאו רצונות יצירתיים.
קורס זה מציע לתלמידים מתודולוגיה קלה ליישום למיתוג, לשיווק וליצירת קמפיין.
זהו קורס MOOC מעשי שבו תצרו, צעד אחר צעד, קמפיין פרסומי למותג אמיתי שתבחרו.
הקורס משלב צילום. אפשר להשתמש במצלמה שבטלפון הנייד או במצלמה דיגיטלית.
אולי תתעניינו גם ב...
אתגרי החינוך בעידן הפוסטמודרני – ערבית
في هذا المساق سوف نوضّح مفهوم الحداثة وما بعد الحداثة كفلسفة وكظاهرة اجتماعيّة وثقافيّة، ونعرض الإشكاليّات الّتي تولّدها هذه الظاهرة في مجال التربية والتعليم...
מבוא לפיזיקה – מכניקה
קורס ראשון בפיזיקה לתלמידי מדעים מדויקים, מדעי החיים והנדסה. הקורס עוסק במכניקה ניוטונית ומתחיל ממש מהיסודות הפיזיקליים והמתמטיים. אין צורך בידע קודם כלל! הק...
הפרויקט הישראלי – תכנון ואדריכלות מראשית הציונות ועד היום
מבוא לתופעות והתאוריות המרכזיות של האדריכלות והתכנון של הציונות ומדינת ישראל בארץ
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!