מיתוג: יצירת קמפיין עם אימפקט משמעותי המספר את סיפור המותג
לקטלוג הקורסים תחום דעת:
תקשורת, עיצוב
סוג הקורס:
MOOC
מוכר לבגרות:
לא
שפה:
אנגלית
שכבות גיל:
ח, ט, י, יא, יב
פלטפורמה:
Coursera
משך הקורס:
12-16 שבועות
פותח ע"י:
הערה: על המורה ללמוד את הקורס How2MOOC
לפרטים נוספים
תיאור הקורס

ישנן דרכים רבות ושונות לגשת ללקוחות, להעריך את הצרכים שלהם ולפתח מסעות פרסום יצירתיים שיבטאו רצונות יצירתיים.
קורס זה מציע לתלמידים מתודולוגיה קלה ליישום למיתוג, לשיווק וליצירת קמפיין.
זהו קורס MOOC מעשי שבו תצרו, צעד אחר צעד, קמפיין פרסומי למותג אמיתי שתבחרו.
הקורס משלב צילום. אפשר להשתמש במצלמה שבטלפון הנייד או במצלמה דיגיטלית.
אולי תתעניינו גם ב...
ההיסטוריה של ישראל המודרנית – חלק א: מרעיון למציאות
כיצד נוסדה מדינת ישראל? איך זה שרעיון שעלה במאה ה-19 באירופה הפך למציאות? איך המציאות הזאת שורדת במורכבויות הקשות של המזרח התיכון?
תופעות במזרח התיכון חלק 2
קורס זה ידון בהתפתחויות במזרח התיכון מראשית המאה העשרים עד ימינו. הקורס יעסוק בעלייה ובנסיגה של הלאומיות הערבית, בבעיות של לכידות פנימית של מדינות ערב, בסוגי...
ביופיליה: הכרת הטבע והסביבה - הקורס הסתיים
הטבע שסביבנו מדהים ומורכב – הכול קשור האחד בשני. הקורס הכרת הטבע והסביבה עוסק בהוראת המדעים באמצעות הסביבה החוץ כיתתית כמכשיר לימודי במתחם הביופיליה.
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!