
שמירה על הרצף החינוכי והטיפולי בעת חירום חיונית לחיזוק החוסן הרגשי והלימודי של תלמידי החינוך המיוחד בכל שכבות הגיל.
שגרת למידה המותאמת למצבי חירום מאפשרת תחושת יציבות וביטחון, פעלתנות ומשמעות, ומזמנת עיסוק בתכנים שונים המאפשרים הפגה והסחה, לצד תיווך המצב באופן מבוקר ואחראי.
בעת חירום אנו נדרשים לשלב בין למידה במרחב הווירטואלי ללמידה במרחב הפיזי, תוך שמירה על עקרונות פדגוגיים מותאמים הן למצב החירום והן לצורכי התלמידים ומאפייני התפקוד שלהם.
- לעקרונות למידה מרחוק בעת חירום
- למצגת התאמת הלמידה מרחוק בעת חירום
- 5 מסרים ללמידה מרחוק - חינוך מיוחד: עברית | ערבית
- קידום אוריינות וחוסן רגשי בלמידה מרחוק: עברית | ערבית | גרסה נגישה
- מענה לתלמידים מתקשים ועם מוגבלויות בלמידה מרחוק בזמן חירום: עברית | ערבית | גרסה נגישה
- כיצד נסייע לילדינו להתמודד במצב חירום? הנחיות להורים בחינוך המיוחד: עברית | ערבית
- מסמך עקרונות לניהול למידה מרחוק במרחב הווירטואלי לתלמידים עם מוגבלויות בעת חירום
- עקרונות מנחים והמלצות לעבודה עם תלמידים על הרצף האוטיסטי
- מענים רגשיים לתלמידים עם מוגבלות שכלית בלמידה מקוונת
- הערכה ומשוב בעת חירום בחינוך המיוחד
- הוראה מותאמת משולבת דיגיטל בחירום: עברית | ערבית
- מדריכים לקיום פגישות מקוונות
- הנגשת ההוראה המקוונת: לצוותי החינוך המלמדים תלמידים עם מוגבלויות: עברית | ערבית
- שילוב אמצעי קצה בהוראה ולמידה לתלמידים עם צרכים מיוחדים
- אתר הפיקוח על חינוך תלמידים כבדי שמיעה וחרשים