אחד מתפקידיה של מערכת החינוך הוא להקנות ידע לבוגריה לצד מיומנויות רלוונטיות, שיאפשרו להם יכולת התמודדות בעולם דינאמי. רכישת המיומנויות יקנו לבוגרים תחושת ערך, מסוגלות, חוסן אישי ומקצועי ויכולת השתלבות.
במסגרת תוכנית הבגרות הגמישה הושם דגש על שילוב המיומנויות והקנייתן בדגש על תהליכי הוראה, למידה והערכה.
רכז מיומנויות בית ספרי
חזרה
חזרה לראש הדף
הגדרת תפקיד
רכז המיומניות מבסס ומוביל את השינוי בהטמעת תפיסת המיומנויות בתוכנית הפדגוגית הבית ספרית והתאמתה לצרכיי בית הספר בשיתוף הרכז הפדגוגי ועם בעלי תפקידים נוספים. (בהיבטים הלימודיים, החברתיים והרגשיים).
חזרה לראש הדף
תחומי אחריות ותפקידים עיקריים
- מוביל את שילוב המיומנויות בתוכנית הפדגוגית הבית ספרית.
- מלווה בשיתוף הרכז הפדגוגי את צוות רכזי המקצוע ובעלי התפקידים הבית ספריים, בהטמעת המיומנויות בהיבטים הלימודיים, הרגשיים והחברתיים בבית הספר.
- מנחה בשיתוף הרכז הפדגוגי, את המורים במתן המענים לתלמידים בהקניית המיומנויות בדגש על אוכלוסיות מיוחדות. (נוהל התאמות לאוכלוסיות תלמידים ייחודיות)
- מוביל שפה בית ספרית לקידום מיומנויות.
- שותף ומנחה במיפוי, תכנון והובלת הפיתוח המקצועי בנושא המיומנויות.
אולי תתעניינו גם ב...
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!