דלג אל

העצמה רגשית בכיתות עתודה מדעית טכנולוגית (עמ"ט) – מדריך יישומי

למאגר חומרי ההוראה

מאפיינים

נושאים ותחומי דעת:
פדגוגיה
מסגרות חינוכיות:
המחונן והמצטיין במסגרת ההטרוגנית
שלבי חינוך:
חטיבת ביניים
סוגי התוכן:
מדריך פדגוגי, יחידת הוראה
פותח ע"י:
אסנת חכם-בוסיס (רכזת עמ"ט) ואיילת פישר (יועצת התוכנית), חט"ב גוונים ראש העין
שפה:
עברית

תלמידי עתודה מדעית טכנולוגית (עמ"ט) הם תלמידים מצוינים ומצטיינים הלומדים שעות רבות מעבר לשעות הלימוד של חבריהם לכיתה, ויש להם צרכים רגשיים המאפיינים אותם. התוכנית החינוכית המוצעת נותנת מענה לאתגרים ולצרכים רגשיים וחברתיים של התלמידים במעגלים שונים (מורים, תלמידים, הורים).

אולי תתעניינו גם ב...

מורה "אמירי" כתלמיד "אמירי"
מורה שרוצה לטפח חשיבה ויצירתיות אצל תלמידיו צריך לחשוב ולהיות יצירתי.
פתרונות לבעיית ההתחממות הגלובלית
מאמר קצר המתאר תהליך למידה במסגרת קורס בחינוך סביבתי
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.