דלג אל

כלי לאיתור חסמי למידה לתלמידים מחוננים ומצטיינים והמענה להם

למאגר חומרי ההוראה

מאפיינים

נושאים ותחומי דעת:
פדגוגיה
פדגוגיות יעודיות:
אסטרטגיות חשיבה מסדר גבוה, יצירתיות, חשיבה ביקורתית
מסגרות חינוכיות:
מרכזי מחוננים, מחוננים ומצטיינים
שלבי חינוך:
יסודי, חטיבת ביניים
סוגי התוכן:
כלי פדגוגי
שפה:
עברית

הכלי מציע ארבעה שלבים לאיתור חסמים ומענה לתלמידים מחוננים ומצטיינים בהתאם לתפיסת העיצוב האוניברסלי
ללמידה.

אולי תתעניינו גם ב...

דילמה
המתמטיקה של דילמות – דילמות שפתרונן אובייקטיבי ודילמות שפתרונן סובייקטיבי
בואו נלמד להתבונן
השפע שאנחנו חיים בתוכו מקשה על ההנאה ממנו. בואו נלמד להתבונן.
משביל לשבילים, למפה
כאשר מורה מתכנן שיעור שבו הוא יודע כיצד יתחיל וכיצד יסתיים, מהו הסיכוי שחוויה חדשה תיווצר לתלמיד ולמורה?
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.