דלג אל

פרקטיקות להטמעת חשיבה מגדרית לתלמידות מחוננות ומצטיינות

למאגר חומרי ההוראה

מאפיינים

נושאים ותחומי דעת:
חברתי ערכי, היבטים רגשיים
פדגוגיות יעודיות:
מעגלי שייכות, דילמות, חשיבה ביקורתית
מסגרות חינוכיות:
מרכזי מחוננים, מחוננים ומצטיינים
שלבי חינוך:
יסודי, חטיבת ביניים
סוגי התוכן:
מדריך פדגוגי
פותח ע"י:
צוות המחונן והמצטיין בכיתתו
שפה:
עברית

פרקטיקות עבור צוות ההוראה להטמעת חשיבה מגדרית לתלמידות מחוננות ומצטיינות

  • במסמך זה נציג כלים עבור צוות ההוראה אשר יעזרו להם ליצור שיוויון הזדמנויות בין תלמידות מחוננות ומצטיינות לבין תלמידים מחוננים ומצטיינים בפעילויות שונות.

אולי תתעניינו גם ב...

"משעמם לי" - קונפליקט בין תלמיד מחונן ומורה
כלי פדגוגי להתמודדות בסיטואציות שונות עם תלמידים מחוננים הלומדים בכיתה הטרוגנית.
מודל ההעשרה המשולש של רנזולי
מודל ההעשרה הבית ספרי לטיפוח מצטיינים (מודל זה הוא בסיס לתוכנית אמירים)
סוגיות אתיות בחינוך ובייעוץ למחוננים
מאמר המבקר את המצב הקיים בארץ שבו אין קוד אתי הנוגע לטיפול במחוננים. המאמר מעלה סוגיות אתיות של פרטיות, חיסיון וחוסר-מקצועיות
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.