כיצד ניתן לשלב את עקרונות החינוך המשחקי האקטיבי גם בחדר הזום הכיתתי? כלים משחקיים מגוונים שניתן ליישם למטרות לימודיות, חברתיות ורגשיות.
לילך אגמון, מורה-משחקת ומחנכת. מדריכה לקולנוע ותקשורת
המזכירות הפדגוגית מזמינה אתכם לכנס המקוון החמישי "בקיוון הנכון" 2020:
יום שלישי, כ"ה באייר תש"ף, 19 במאי 2020
משבר הקורונה שפקד את העולם יצר מציאות חדשה עבור כל מערכות החינוך וחייב את כולם להתנסות בלמידה מרחוק בדרכים שונות ובאמצעים מגוונים.
בישראל, בעשור האחרון, מורים רבים עברו תהליכי פיתוח מקצועי כלומדים מרחוק, התנסו בהוראה מרחוק בשיגרה ובחירום וצברו ניסיון רב בתחום.
בכנס, ניתן במה למורים מומחים, ממגוון תחומי דעת, להציג את האתגרים ואת הפיצוח, את הקשיים ואת הפתרונות שנוצרו תוך כדי התנסותם בהוראה ובלמידה מרחוק.
הכנס יציג תמונה של אתגרי הלמידה מרחוק מזוויות מרובות וייתן במה לשפע רעיונות ותובנות יצירתיים ומעוררי השראה שאותם ניתן ליישם גם בימי שיגרה.
על גילוי וכיסוי בהוראה: מהי למידה?
הלומד העצמאי הוא גולת כותרת של משימת ההוראה, ללמד לדוג ולא לתת דגים, אבל האם העומס שהוטען על משימה זו מפספס את העיקר? מה נגלה אם נסיר את המוסכמות ואת הפחדים? האם נגלה שם למידה?
מוזמנים להיות שותפים לנו במסע הקצרצר של גילוי וכיסוי, שאולי לאחריו תרצו לצאת למסע של דיוק ההבניה של תהליך הלמידה.
מנחה: שושי יצחקי, מדריכה ארצית באגף א' לפיתוח פדגוגי
פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.