דלג אל

הצהרת נגישות

"הסיפור שלי" עם השחקנית בת-אל פאפורה

שם המנחה:
טל מוסרי
קהל יעד:
תלמידים
תחום דעת:
העשרה
שכבות גיל:
ה-יב
שפה:
עברית
קוד שידור:
AC1290
"הסיפור שלי" עם השחקנית בת-אל פאפורה

תיאור השידור

שחקנית התיאטרון והקולנוע המצליחה בת-אל פאפורה חוותה קשיים ואתגרים רבים והתמודדה עימם בגבורה. בת-אל נולדה עם תופעה גנטית שגורמת לנמיכות קומה (גובהה 1.22 מטר). אביה עזב אותה ואת אימה עוד בטרם נולדה. ואולם בת-אל מעולם לא חשה שהיא קורבן.

במפגש אישי עם טל מוסרי בת-אל משוחחת בפתיחות ובגילוי לב על הקשיים שחוותה מיום היוולדה, על יחסם של ילדים כלפי גובהה ועל התמודדותה עם כל אלו. עוד היא מספרת על אימה שמעולם לא ויתרה לה ותמיד נתנה לה תחושה שהיא שווה כמו כולם ועל האופן בו היא מיישמת זאת עד היום. נשמע גם על קריירת המשחק המצליחה שלה בתיאטרון ובקולנוע, מה הביא אותה לתחום ומדוע פתחה במופע אישי משלה.

מה המסר של בת-אל לתלמידים?

אתם קובעים בעצמכם איך ייראו חייכם ללא קשר לנקודת הפתיחה שלכם. גם כשלא הכול מסתדר בחיים, אל תסתתרו אלא האמינו בעצמכם והיו אתם.

מפגשים נוספים בסדרה

המפגש הוא חלק מסדרת מפגשים עם אנשים מעוררי השראה המשתפים אותנו בסיפורם האישי המיוחד ומספרים לנו על הישגיהם החשובים ביותר, על האתגרים ועל ההזדמנויות שנקרו בדרכם. vקישור למפגשים הנוספים בסדרה מופיע בהמשך הדף. 

תיאור המנחה

טל מוסרי, מנחה טלוויזיה, שחקן, זמר, קומיקאי ומדבב

פעילויות מלוות במהלך הצפייה בשידור

פעילויות מלוות במהלך הצפייה בשידור

פעילות במהלך הצפייה בנושא
הגשמת חלומות

במהלך המפגש מתבקשים התלמידים לבצע את המשימה הזו:
1. כתבו לעצמכם מה החלום שלכם?
2. חשבו על שלושה יתרונות מיוחדים שלכם שיעזרו
    לכם להגשים את חלומכם.

פעילות לאחר הצפייה 

לאחר הצפייה קיימו דיון בכיתה:
1. בקשו ממי שרוצה שישתף את הכיתה בחלום שלו.
2. בקשו משאר התלמידים לסייע לו לחשוב כיצד יוכל להגשים את חלומו.

הצעה לפעילות לאחר הצפייה בשידור

הצעה לפעילות לאחר הצפייה בשידור

דרגו את הפרמטרים האלה מהחשוב ביותר לחשוב פחות בדרך להגשמת חלומות.
כוח רצון, מוטיבציה, כישרון, כסף, קשרים, נחישות, תמיכה ועידוד

מה לדעתכם עזר במיוחד לבת-אל פאפורה להתגבר על הקשיים ולהגשים את חלומותיה?

שוחחו על החלומות שלכם. שתפו זה את זה מה יכול לעזור לכל אחד ואחת מכם להגשים חלומות.

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.