חפש ב:

משחקים ומשחוק בחינוך

שם המרצה:
ד"ר עופר רימון
קהל יעד:
מורים
תחום דעת:
אוריינות דיגיטלית
שכבות גיל:
ה-יב
שפה:
עברית
קוד שידור:
AC1010
משחקים ומשחוק בחינוך

תיאור השידור

מדוע חשוב לשלב משחקים בלמידה? כיצד משחקים יכולים לעודד מוטיבציה והנאה בעת הלמידה?

הצטרפו לשידור בו נבחן כיצד משחקים יכולים לקדם שינוי בדרכי ההוראה המסורתית ולעודד מוטיבציה ללמידה בקרב התלמידים.

במהלך השידור נציג את אליפות הסייבר בבתי הספר כדוגמה ליישום המודל של למידה דרך משחק ולמידה עצמאית בקרב תלמידים.

מבנה השידור

  • פתיחה: הצגת הנושא והמשתתפים
  • הצגת חזון הלמידה מבוססת משחק
  • סקר ומענה לשאלות משתתפים
  • הצגת אליפות הסייבר כמודל ללמידה מבוססת משחק ולמידה עצמאית
  • שיח עם תלמידים ומנהל על תהליך הלמידה באמצעות אליפות הסייבר
  • הטמעת אליפות הסייבר בבית הספר, חידושים והצטרפות
  • מענה לשאלות משתתפים וסיכום המשדר

משתתפי השידור

  • שחר בר אור – מנכ"ל סאנדיסק ישראל
  • איריס צור – מנהלת אליפות הסייבר, מינהל תקשוב
  • רחל קידר  מנהלת ביה"ס עדיני, ראשל"צ
  • התלמידים: אלכסנדר תלמיד כיתה ד', ונעה תלמידת כתה י"ב

על המנחה

ד"ר עופר רימון, סמנכ"ל טכנולוגיות ומערכות מידע במשרד החינוך

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.