מיתוג: יצירת קמפיין עם אימפקט משמעותי המספר את סיפור המותג
לקטלוג הקורסים תחום דעת:
תקשורת, עיצוב
סוג הקורס:
MOOC
מוכר לבגרות:
לא
שפה:
אנגלית
שכבות גיל:
ח, ט, י, יא, יב
פלטפורמה:
Coursera
משך הקורס:
12-16 שבועות
פותח ע"י:
הערה: על המורה ללמוד את הקורס How2MOOC
לפרטים נוספים
תיאור הקורס

ישנן דרכים רבות ושונות לגשת ללקוחות, להעריך את הצרכים שלהם ולפתח מסעות פרסום יצירתיים שיבטאו רצונות יצירתיים.
קורס זה מציע לתלמידים מתודולוגיה קלה ליישום למיתוג, לשיווק וליצירת קמפיין.
זהו קורס MOOC מעשי שבו תצרו, צעד אחר צעד, קמפיין פרסומי למותג אמיתי שתבחרו.
הקורס משלב צילום. אפשר להשתמש במצלמה שבטלפון הנייד או במצלמה דיגיטלית.
אולי תתעניינו גם ב...
סימנים חיוניים: להבין מה גוף האדם מנסה להגיד לנו
לגוף ישנם סימנים חיוניים – קצב הלב, לחץ הדם, טמפרטורת הגוף, קצב הנשימה והכאב. כל אלו מעבירים מידע חשוב על המצב הפיזיולוגי של גוף האדם. בקורס שישה חלקים ובהם ...
מאדם לעם: תרבות ומורשת בחמישה מעגלי זהות
הקורס יזניק אתכם למסע מרתק בין סיפוריו המכוננים של התנ"ך ויציע לכם מגוון רחב ומעניין של משמעויות ופרשנויות לאתוסים ולמיתוסים המעצבים את החיים שלנו כאן בישראל...
מבוא לרב תרבותיות – ערבית (مدخل للتعددية الثقافية (في اللغة العربية))
أهلا وسهلا بكم في هذا المساق الذي يدعى مدخل للتعددية الثقافية. اجتمعت سبعُ كليّات للتدريس بهدف كتابة وتدريس هذا المساق الذي يضم محاضرين من ثقافاتٍ مختلفة. في...
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!