מיתוג: יצירת קמפיין עם אימפקט משמעותי המספר את סיפור המותג
לקטלוג הקורסים תחום דעת:
תקשורת, עיצוב
סוג הקורס:
MOOC
מוכר לבגרות:
לא
שפה:
אנגלית
שכבות גיל:
ח, ט, י, יא, יב
פלטפורמה:
Coursera
משך הקורס:
12-16 שבועות
פותח ע"י:
הערה: על המורה ללמוד את הקורס How2MOOC
לפרטים נוספים
תיאור הקורס

ישנן דרכים רבות ושונות לגשת ללקוחות, להעריך את הצרכים שלהם ולפתח מסעות פרסום יצירתיים שיבטאו רצונות יצירתיים.
קורס זה מציע לתלמידים מתודולוגיה קלה ליישום למיתוג, לשיווק וליצירת קמפיין.
זהו קורס MOOC מעשי שבו תצרו, צעד אחר צעד, קמפיין פרסומי למותג אמיתי שתבחרו.
הקורס משלב צילום. אפשר להשתמש במצלמה שבטלפון הנייד או במצלמה דיגיטלית.
אולי תתעניינו גם ב...
ההיסטוריה של ישראל המודרנית
למדו על התפתחותן של התרבות, החברה והפוליטיקה בישראל מימי הקמתה של התנועה הציונית במאה ה-19, דרך ההתיישבות היהודית בארץ ישראל והקמת המדינה, ועד ימינו אלה.
פלטפורמת הארדואינו ושפת C
אַרְדוּאִינוֹ היא לוח פיתוח ופלטפורמת חומרה בקוד פתוח לבניית התקנים דיגיטליים וחפצים אינטראקטיביים היכולים לחוש את העולם הפיזי סביבם ולשלוט בו. בקורס זה נלמד...
טלוויזיה כחול-לבן: זהויות משתנות בסדרות ישראליות
מחדווה ושלומיק דרך פלורנטין ועד פאודה והשבאבניקים: בקורס זה נעסוק באופן ביקורתי בהיסטוריה של סדרות דרמה, מתוך בחינת הזהויות השונות המרכיבות את החברה הישראלית...
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!