דלג אל

מיתוג: יצירת קמפיין עם אימפקט משמעותי המספר את סיפור המותג

לקטלוג הקורסים
תחום דעת:
תקשורת, עיצוב
סוג הקורס:
MOOC
מוכר לבגרות:
לא
שפה:
אנגלית
שכבות גיל:
ח, ט, י, יא, יב
פלטפורמה:
Coursera
משך הקורס:
12-16 שבועות
פותח ע"י:
הערה: על המורה ללמוד את הקורס How2MOOC לפרטים נוספים

תיאור הקורס

מיתוג: יצירת קמפיין עם אימפקט משמעותי המספר את סיפור המותג
מרצה: Brian Hallett

ישנן דרכים רבות ושונות לגשת ללקוחות, להעריך את הצרכים שלהם ולפתח מסעות פרסום יצירתיים שיבטאו רצונות יצירתיים.

קורס זה מציע לתלמידים מתודולוגיה קלה ליישום למיתוג, לשיווק וליצירת קמפיין.

זהו קורס MOOC מעשי שבו תצרו, צעד אחר צעד, קמפיין פרסומי למותג אמיתי שתבחרו.

הקורס משלב צילום. אפשר להשתמש במצלמה שבטלפון הנייד או במצלמה דיגיטלית.

אולי תתעניינו גם ב...

להבין צמחים – חלק א: צמח – מה הוא יודע?
כיצד הצמחים חווים את העולם? האם צמחים רואים, שומעים ומריחים? מתוך הדגשת המחקר הביולוגי העדכני, נבחן את חייהם הפנימיים של הצמחים, ונגלה שיש לנו הרבה יותר במשו...
לחקור את השפה האנגלית: שייקספיר
קורס זה יבחן את חייו ויצירותיו של ויליאם שייקספיר וייקח אותנו ממקום הולדתו בסטרטפורד לתיאטרון גלוב בלונדון, שם קיבל את מקומו המרכזי בספרות האנגלית.
אתגרי החינוך בעידן הפוסטמודרני
האם יש עדיין הצדקה לבית הספר? מי קובע מה ללמד? מה התוקף של חינוך לערכים? ולמה שתלמידים ישתפו פעולה? בקורס נברר מהו פוסטמודרניזם ומהם האתגרים שהוא יוצר לאנשי ...
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.