מיתוג: יצירת קמפיין עם אימפקט משמעותי המספר את סיפור המותג
לקטלוג הקורסים תחום דעת:
תקשורת, עיצוב
סוג הקורס:
MOOC
מוכר לבגרות:
לא
שפה:
אנגלית
שכבות גיל:
ח, ט, י, יא, יב
פלטפורמה:
Coursera
משך הקורס:
12-16 שבועות
פותח ע"י:
הערה: על המורה ללמוד את הקורס How2MOOC
לפרטים נוספים
תיאור הקורס
ישנן דרכים רבות ושונות לגשת ללקוחות, להעריך את הצרכים שלהם ולפתח מסעות פרסום יצירתיים שיבטאו רצונות יצירתיים.
קורס זה מציע לתלמידים מתודולוגיה קלה ליישום למיתוג, לשיווק וליצירת קמפיין.
זהו קורס MOOC מעשי שבו תצרו, צעד אחר צעד, קמפיין פרסומי למותג אמיתי שתבחרו.
הקורס משלב צילום. אפשר להשתמש במצלמה שבטלפון הנייד או במצלמה דיגיטלית.
אולי תתעניינו גם ב...
המדע של הגסטרונומיה
הקורס מבית היוצר של אוניברסיטת הונג קונג מלמד גסטרונומיה וכימיה. באמצעות סרטונים, הדגמות ומשימות תלמדו על עקרונות הכימיה בבישול. הקורס חביב ויישומי ואפשר ללמ...
פלטפורמת הארדואינו ושפת C
אַרְדוּאִינוֹ היא לוח פיתוח ופלטפורמת חומרה בקוד פתוח לבניית התקנים דיגיטליים וחפצים אינטראקטיביים היכולים לחוש את העולם הפיזי סביבם ולשלוט בו. בקורס זה נלמד...
צמיחה כלכלית וצדק חלוקתי – עברית
הקורס עוסק בשאלות הכלכליות והחברתיות הבוערות של דורנו: צדק חלוקתי, אי-שוויון בהכנסה ובעושר והקשר ביניהם לבין צמיחה כלכלית. הידע שיינתן בקורס יכול לשנות את נק...
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!