מיתוג: יצירת קמפיין עם אימפקט משמעותי המספר את סיפור המותג
לקטלוג הקורסים תחום דעת:
תקשורת, עיצוב
סוג הקורס:
MOOC
מוכר לבגרות:
לא
שפה:
אנגלית
שכבות גיל:
ח, ט, י, יא, יב
פלטפורמה:
Coursera
משך הקורס:
12-16 שבועות
פותח ע"י:
הערה: על המורה ללמוד את הקורס How2MOOC
לפרטים נוספים
תיאור הקורס
ישנן דרכים רבות ושונות לגשת ללקוחות, להעריך את הצרכים שלהם ולפתח מסעות פרסום יצירתיים שיבטאו רצונות יצירתיים.
קורס זה מציע לתלמידים מתודולוגיה קלה ליישום למיתוג, לשיווק וליצירת קמפיין.
זהו קורס MOOC מעשי שבו תצרו, צעד אחר צעד, קמפיין פרסומי למותג אמיתי שתבחרו.
הקורס משלב צילום. אפשר להשתמש במצלמה שבטלפון הנייד או במצלמה דיגיטלית.
אולי תתעניינו גם ב...
עקרונות החיפוש בגוגל
בקורס 11 סרטונים המסבירים איך להיות אשפי חיפוש בגוגל ולמצוא כל דבר בצורה הטובה ביותר.
מספרי פיבונצ'י ויחס הזהב
זהו קורס על מספרי פיבונאצ'י, יחס הזהב והיחסים ביניהם. בקורס זה נלמד על מקורם של מספרי פיבונאצ'י ויחס הזהב, וניצור נוסחה לחישוב כל מספר פיבונאצ'י לפי יחס הזהב.
פיתוח ועיצוב משחק
התמחות זו סוקרת את היסודות התאורטיים והמעשיים של ייצור משחקי וידאו באמצעות מנוע המשחק Unity 3D. ההתמחות מועברת בידי אנשי סגל מאוניברסיטת מישיגן בעלי ניסיון מ...
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!