מיתוג: יצירת קמפיין עם אימפקט משמעותי המספר את סיפור המותג
לקטלוג הקורסים תחום דעת:
תקשורת, עיצוב
סוג הקורס:
MOOC
מוכר לבגרות:
לא
שפה:
אנגלית
שכבות גיל:
ח, ט, י, יא, יב
פלטפורמה:
Coursera
משך הקורס:
12-16 שבועות
פותח ע"י:
הערה: על המורה ללמוד את הקורס How2MOOC
לפרטים נוספים
תיאור הקורס
ישנן דרכים רבות ושונות לגשת ללקוחות, להעריך את הצרכים שלהם ולפתח מסעות פרסום יצירתיים שיבטאו רצונות יצירתיים.
קורס זה מציע לתלמידים מתודולוגיה קלה ליישום למיתוג, לשיווק וליצירת קמפיין.
זהו קורס MOOC מעשי שבו תצרו, צעד אחר צעד, קמפיין פרסומי למותג אמיתי שתבחרו.
הקורס משלב צילום. אפשר להשתמש במצלמה שבטלפון הנייד או במצלמה דיגיטלית.
אולי תתעניינו גם ב...
הכחדות: עבר והווה
קורס זה של אוניברסיטת קייפטאון עוסק בהכחדות הגדולות של העבר ובוחן את ההיתכנות של הכחדה גדולה בעתיד.
גריאטרייה וגרונטולוגיה – עברית
הקורס ידון בהיבטים בריאותיים וחברתיים של גיל הזקנה. נכיר תאוריות הזדקנות, תהליכי הזדקנות תקינים, סינדרומים גריאטריים וסוגיות סוציאליות שכיחות, לצד דרכי ההתמו...
אנטומיה: הכירו את הבטן שלכם
בתום קורס זה תזהו את האיברים השונים בתוך הבטן ותדעו איך הם מאורגנים. כמו כן תכירו מונחים אנטומיים נפוצים. בקורס תוכלו להסתכל על הקיר הקדמי של הבטן ולחקור כיצ...
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!