דלג אל

שמירה על פרטיות בשירותים

בינה מלאכותית

תחום הדעת: חינוך מיני - חברתי
נושא: יצירת סיפור חברתי אישי באמצעות כלי בינה מלאכותית בנושא שמירה על פרטיות בשירותים
פיתוח: נטע לשם-כיח, חרשים
אוכלוסיית היעד: יסודי, בתיווך איש צוות חינוכי – טיפולי
משך השיעור: 45 דקות
רציונל למורה: התלמידים יפנימו את כללי ההתנהגות בשירותים בדגש על שמירה על פרטיות
רצף: התלמידים למדו על כך שהגוף שלנו הוא פרטי לנו. יש לנו איברים פרטיים.

מיומנות ליבה: שימוש מושכל ואפקטיבי בבינה מלאכותית לצרכים מגוונים

מטרות בתחום תוכן:

  • הבנת כללי ההתנהגות בשירותים תוך שמירה על פרטיות
  • הכרת מושגים הקשורים לתחום חינוך מיני חברתי

מושגים: 

  • פרטי, נעול, סגור, פתוח.

מיומנויות נרכשות:

  • השלכה של סיפור חברתי לנו לחיי היומיום התאמה של סיפור חברתי, שאילת שאלות והסקת מסקנות

שילוב התקשוב בשילוב מיומנויות המאה ה- 21:

  1. אוריינות ידע ומדיה- ספר דיגיטלי
  2. מיומנויות תקשורת-ניסוח פרומט מתאים יחד בכיתה
  3. חשיבה ופתרון בעיות- צפיה בתוצר של בינה ודיוקו

הערך המוסף של הטכנולוגיה: תחום הבינה המלאכותית מאפשר יצירת כלי הוראה מותאם ומשמעותי עבור התלמידים.

חומרי למידה (כתובים ומתוקשבים):

מעבדת מחשבים: מקרן כיתתי.

נגישות: הקראה, המחשה.

תוצרי למידה מצופים: ספר דיגיטלי AI.

מהלך השיעור

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.