מטרות בתחום תוכן:
- התלמידים ירכשו ידע אודות סופר מרקט באמצעות חיזוק מיומנויות דיגיטליות
- התלמידים ישתפו בחוויה האישית אודות סופר מרקט
- התלמידים יפיקו ייצוג בכלי דיגיטלי בשילוב בינה מלאכותית בהתאם לפרומפט
- התלמידים יחוו תחושת הצלחה בעת ביצוע משימה לימודית דיגיטלית
מושגים:
בינה מלאכותית, פרומפט, גרפיקה, סרטון, תמונה, הנפשה, סגנון עיצוב, דיוק.
מיומנויות נרכשות:
התלמידים מפתחים את המיומנויות הבאות: שימוש מושכל בעכבר ומקלדת לצורך יצירת תכנים דיגיטליים; זיהוי סמלילי עיצוב והבחנה בין סוגי מדיה שונים (גרפיקה, סרטונים, תמונות); הבנה וביצוע הוראות רב שלביות
במהלך המשימה; חיזוק מיומנויות שיתוף פעולה בממשק דיגיטלי; פיתוח היכולת לניסוח פרומפטים מדויקים בהתאם לצרכים ולתוכן הלימודי.
שילוב התקשוב בשילוב מיומנויות המאה ה-21:
- התלמידים משתתפים בהערכת מידע שמתקבל מכלי בינה מלאכותית
- התלמידים מפיקים ייצוג דיגיטלי באמצעות טקסט
- תלמידי הכיתה יפיקו ייצוג לפי פרומפט משותף
- תלמידי הכיתה יבחרו את הייצוג המדויק
- חיזוק כללי התנהגות במרחב הדיגיטלי
- חיזוק כללי עבודה ולמידה עם בינה מלאכותית
הערך המוסף של הטכנולוגיה: חיזוק תחושת הצלחה אצל התלמידים בביצוע משימות דיגיטליות מותאמות אישית; פיתוח יכולות ביטוי וייצוג של עולמם הפנימי באמצעות הטכנולוגיה; יצירת הזדמנויות לתלמידים לחוות למידה מתוקשבת המספקת תוצרים איכותיים בפרק זמן קצר; התאמה אישית לתלמידים על הרצף האוטיסטי, תוך התייחסות ליכולות הפיזיות והקוגניטיביות של כל תלמיד.
חומרי למידה (כתובים ומתוקשבים): סרטון על הפרויקט פעילות משולבת AI | עורך גרפי
מעבדת מחשבים: קבוצתי: עמדת מחשב ומקרן וכו'.
נגישות: ממשק תומך עברית.
תוצרי למידה מצופים: פורטפוליו: אלבום של ייצוגים אשר מתעדת את שלבי רכישת הידע.