תחום הדעת: אומנות
נושא: שימוש בכלי בינה מלאכותית להעלאת הדימוי העצמי של התלמיד
פיתוח: חגית גייגר, בית ספר תדהר, ירושלים
אוכלוסיית היעד: תלמידים מעל גיל 13 בחנ"מ בתפקוד בינוני (לכל מי שרוצה לצייר ולא יודע)
משך השיעור: 45 דקות
רציונל למורה: היכרות עם כלי אינטרנטי המפענח שרבוטים של ילדים, מציע אפשרויות לפירושם, ואפשר לצבוע את התוצאה.
רצף: יכולת שרבוט במחשב
המורה מציגה באמצעות מחשב וברקו שרבוטים שונים ומבקשת מהילדים לנחש מה מצויר.
המורה משתפת שהיא אינה יודעת לצייר והרבה פעמים היא מנסה, והתוצר לא ברור ולא מה שהיא רצתה שיצא.
המורה שואלת את הילדים אם גם להם זה קורה לפעמים ומה הם מרגישים כשלא מצליח להם.