
שמירה על הרצף החינוכי והטיפולי בעת חירום חיונית לחיזוק החוסן הרגשי והלימודי של תלמידי החינוך המיוחד בכל שכבות הגיל.
שגרת למידה המותאמת למצבי חירום מאפשרת תחושת יציבות וביטחון, פעלתנות ומשמעות, ומזמנת עיסוק בתכנים שונים המאפשרים הפגה והסחה, לצד תיווך המצב באופן מבוקר ואחראי.
בעת חירום אנו נדרשים לשלב בין למידה במרחב הווירטואלי ללמידה במרחב הפיזי, תוך שמירה על עקרונות פדגוגיים מותאמים הן למצב החירום והן לצורכי התלמידים ומאפייני התפקוד שלהם.