הרעיון שלי

לא נמצאו תוצאות לסינון הנבחר. להצגת כל הנושאים.
מציג 4-1 מתוך 4 תוצאות

במסגרת שיעורי יסודות העיצוב של כיתה י בהנחיית דגנית קוחלי כהן. התבקשו התלמידים לאמץ דמות ידועה לנסח את אופייה ותדמיתה על פי האופן בו הם מבינים את מהותה ובאמצעות טכניקות הקולאז' הייחודיות של האמן הישראלי הידוע חנוך פיבן.

בפני התלמידים הוצב אתגר יוצא דופן: לעצב משחק המיועד לשיפור המוטוריקה של היד או למצוא פתרון לבעלי מוגבלות במוטוריקה של כף היד. כשדמיון ופתרון נפגשים

במסגרת תרגיל בחשיבה עיצובית אותו קבלו תלמידי כיתות יא' ויב' במגמת אומנויות העיצוב הם התבקשו להשתמש בדגל כנקודת מוצא ויזואלית לשם ביטוי אמירה אישית שלהם כאזרחי המדינהעל אחד מהיבטים המרכיבים את חיינו בה

זו דוגמה לתרגיל המשלב יכולת הסמלה, חשיבה והתבוננות בטיפוגרפיה ובצורה והתנסות בצילום. המורה אדם גלבוע, אדריכל בוגר בצלאל, נתן לתלמידיו תרגיל קצר ובו על כל תלמיד היה לבחור אות ולמצוא במרחב הכללי ייצוגים שונים של אותה האות בחומרים, במוצרים ובסביבות שונות. התרגיל דרש חשיבה צורנית, התבוננות דרך עדשת המצלמה והתנסות בטיפוגרפיה: האות כצורה.