חזרה לראש הדף
מאמרים

- גישות בהוראת תנ"ך בחינוך הממלכתי דתי - ד״ר יהודה שוורץ
- הנחיות לשימוש בציר זמן בהוראת תנ״ך - ד״ר מירי שליסל
- שלושת מישורי הכתוב - ד״ר רבקה רביב
- הנחות יסוד מוטעות ומה הן עושות לתלמידים - ד״ר מירי שליסל
- שאלות לב לדעת - ד"ר מירי שליסל
- פרשני התנ״ך החשובים לדורותיהם - ד”ר רבקה רביב
- פרשנים וחיבורים - ד”ר רבקה רביב
חזרה לראש הדף
הרצאות
חזרה לראש הדף
הוראת תנ"ך עיון בכתובים

- דרכים ושיטות בהוראת המקרא – הרב יצחק ברקוביץ
- כיצד ללמוד תנ"ך – שמואל הכהן
- דרכים ושיטות בהוראת המקרא – הרב יצחק ברקוביץ
- אמצעים ספרותיים בשירה המקראית – יהושע מנחם רוזנברג
- ביבליוגרפיה למורה המבקש ללמוד וללמד טעמי מקרא – צוות מקרא ממ"ד באגף לתכ"ל
- פרשות ערי המקלט והוראתן עוד דוגמא לנושא מצטבר – יהודה שביב
- דוגמה לשיעור בנושא מצטבר: "הגר במקרא" – אנטמן רינה
- דוגמה להוראת יחידה לימודית בשלוש רמות הוראה – ד"ר יהושע מנחם רוזנברג
- הוראה קורלטיבית בלימוד תנ"ך – יצחק ברקוביץ
- הוראת פרקים מספר מלכים בכיתה י"א על פי רמות הלימוד השונות – יצחק ברקוביץ
- על שיעורי הבית בעבודת המקרא – שמעון בר חמא
- ביבליוגרפיה נבחרת לספר תהילים – אסף מאלי
- להבנת הראליה בספר בראשית – שלמה פריץ גולדשמידט
- על הוראת החומר ההלכתי בתורה בבית הספר הממלכתי-דתי – מאורי ישעיהו
- הסוגים הספרותיים בתנ"ך – יוסף ניצן, הרב יצחק ברקוביץ
חזרה לראש הדף
הוראת תנ"ך פרשת השבוע
חזרה לראש הדף
הוראת תנ"ך בקיאות
חזרה לראש הדף
הוראת תנ"ך פרשנות

- על מקומה של האגדה בהוראת התורה שבכתב – יהושע מנחם רוזנברג
- מטרות בתחום ההכרה על פירוש רש"י לתורה – אליקים ניסים
- "אמתה" הפשוטה, האמנותית והמדרשית הערה בעניין תפיסת המדרש – ד"ר ישראל רוזנסון
- הצעה למונחון עזר להבנת פרשני המקרא – רבקה רביב
- ציורי תנ"ך, פרשנות ומדרש – ד"ר יהושע מנחם רוזנברג
- מטרות בתחום ההכרה על פירוש רש"י לתורה – אליקים ניסים
- המונחים "משמע", "פשט" ו"פשוטו כמשמעו"
- על הוראת החומר ההלכתי בתורה בביה"ס הממלכתי דתי – ישעיהו מאורי, רפאל צבי אהרנסון, שלמה פריץ גולדשמידט
אולי תתעניינו גם ב...
חלופות בהערכה
חלופות בהערכה בתנ"ך חמ"ד חטיבה עליונה
היבחנות ודרכי הערכה
היבחנות ודרכי הערכה בתנ"ך חמ"ד חטיבה עליונה