
בהתמחות בעיתונאות ובפרסום בדיגיטל, התלמידים יוזמים, יוצרים ומפיקים קמפיינים דיגיטליים בנושאים חברתיים המעסיקים אותם ובהם הם מעוניינים להשפיע ולייצר אימפקט – שינוי לטובה.
המטרה היא להכשיר את התלמידים להיות אזרחים מעורבים ואתיים, המשתמשים בכישוריהם הדיגיטליים לטובת החברה באופן מושכל ואחראי. לעודד את בני הנוער לאקטיביזם חברתי, להעלות מודעות לנושאים חברתיים המעסיקים אותם ולחולל אימפקט (השפעה/שינוי) חיובי בחברה.
במסגרת ההתמחות התלמידים יוזמים ויוצרים קמפיינים חברתיים דיגיטליים, תוך כדי חוויית למידה מעשית. תהליך זה מתחיל בקמפיין ארצי של תלמידי שכבת י׳ בשותפות עם עמותת גשר ושיאו בפרויקטי גמר בכיתות י"א-י"ב. התלמידים לומדים כבר מכיתה י׳ מיומנויות של צילום סטילס, צילום ועריכת וידאו, הפקת פודקאסטים ועוד, ונחשפים לעולמות התוכן של עיתונות, פרסום ומדיה דיגיטלית, תוך שיתופי פעולה עם עמותות וארגונים חברתיים.
בעידן הבינה המלאכותית, אנו שמים דגש על הקניית אוריינויות מדיה, מידע, דיגיטל ו-AI, במקביל לפיתוח חשיבה ביקורתית, יצירתית ויזמית, למידה עצמאית ועבודת צוות. התלמידים יתעדו את תהליך העבודה על פרויקט הגמר במהלך יא׳-יב׳ באופן עקבי בתיק פרויקט שיוגש בפורמט חדש, בו על התלמידים לפרט בטבלה ייעודית את אופן השימוש שעשו בבינה המלאכותית בכל שלב של תהליך עבודתם על פרויקטי הגמר.