דלג אל

הצהרת נגישות

מעשי: לימודי עיתונות

מעשי: לימודי עיתונות

מסלול עיתונאות כתובה ומקוונת הוא המשך לתוכנית הלימודים העיונית בתקשורת. מסלול זה מבטא את תפיסת העולם של הפיקוח על התקשורת והקולנוע הרואה חשיבות רבה בקשר מהותי ובהזנה הדדית בין לימודים עיוניים ומעשיים.

הלימודים המעשיים מאפשרים ניסוי וטעייה, משתפים את התלמידים בתהליכי יצירת הידע ומונעים צרכנות פסיבית של ידע הנוצר בידי אחרים, זאת באמצעות הקניית כלים לצריכה ביקורתית ולהפקה של תוצרי עיתונות כתובה ומקוונת. ביחידה זו תמצאו מקורות להוראה בכיתה, העשרה והנחיות.

שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים

כיתה
נושא מרכזי
{{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
חזרה לראש הדף

עבודתו של כתב חוקר

עבודתו של כתב חוקר

במסגרת שידורי 'אקדמיה ברשת' של משרד החינוך, מעביר עמרי אסנהיים באופן מרגש ואישי את עבודתו של כתב חוקר בטלוויזיה בעזרת דוגמאות של כתבות תחקיר שעשה במהלך הקריירה שלו בתוכנית הטלוויזיה עובדה.

אחלה שיעור
הכנתם לכיתה שיעור
מקורי ומעניין?
אל תשמרו אותו לעצמכם.
שתפו אותנו!
המרחב הפדגוגי

 נא למלא שדה זה

אולי תתעניינו גם ב...

שפת הצילום, טכניקה צילומית והעשרה
שפת הצילום והטכניקה הצילומית נלמדות במסגרת ההתמחות המעשית בצילום סטילס בלימודי תקשורת בחטיבה העליונה.
תקשורת בחמ"ד
תקשורת במסלול העיוני בחינוך הממלכתי דתי במשרד החינוך
ההיסטוריה של הצילום, ז'אנר בצילום וצילום תיעודי חברתי
ההיסטוריה של הצילום, הז'אנרים בצילום והצילום התיעודי חברתי נלמדים במסגרת ההתמחות המעשית בצילום סטילס בלימודי תקשורת בחטיבה העליונה.
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.