דלג אל

תוצרי תלמידי מגמת אדריכלות

חזרה
חזרה לראש הדף

עבודות תלמידי יא

עבודות תלמידי יא

תכנון חדר שינה לשניים - תיכון כרמים, בנימינה-גבעת עדה

מורה – תמר בר-אל יניר
מרכזת המגמה – אפרת קסנר

תכנון חדר לשניים, תשפ"ד
בפרויקט זה התלמידים תכננו חדר לשני אנשים, לבחירתם.
בתחילת הפרויקט התלמידים קיבלו "חלל נתון" עם קירות,
חלונות ודלת, ופרטי ריהוט ספציפיים שיש לכלול בחדר.
בשלב הראשון - התלמידים תכננו את החלל והריהוט בו,
תוך העמקה ודיון בנושאים שונים כגון פרטי או ציבורי,
משותף או אישי, צפוף או ריק, חשוף או מוסתר ועוד.
בשלב השני - התלמידים העמיקו בעיצוב החדר והאווירה,
תוך שימוש במגוון חומרים, צבעים ואמירה אישית.

חזרה לראש הדף

עבודות גמר

עבודות גמר

מלון בוטיק - יעל זיגמונד, תיכון כרמים, בנימינה - גבעת עדה
מנחה: אפרת קסנר תשפ"ד 2024

פרויקט תכנון מלון בוטיק לצד מבנה לשימור 'בית בצלאל לוי' בבנימינה.
הרעיון בבחירת הנושא להביא תיירות למושבה בנימינה, תמיכה במסעדות, חנויות מקומיות וכד'.
קהל היעד אלו זוגות שרוצים לבוא לבקר ולטייל באזור ולנוח, כמו כן בערבים ינוצל גג המלון לבמת הופעות קהילתית קטנה, לטובת משתמשי המלון וכלל הציבור במושבה. המבנה כולל חדרי מלון, מסעדה, ממ"מ ועוד.
התפיסה התכנונית בפרויקט היא ליצור חיבור פיזי עדין בין המבנה הישן לחדש.
הדבר בא לידי ביטוי על ידי ציר כניסה מרכזי המתחיל בקבלה במבנה לשימור ומסתיים בבריכה בחצר האחורית ואגפי המבנה החדש משני צידי הציר המרכזי, אגף ציבורי ואגף פרטי. במרכז הציר, כלומר מרכז לובי המלון, ממוקם עץ זית עתיק, הנותן פרטיות כלפי הבריכה עבור מי שעובר בציר.

אולי תתעניינו גם ב...

הלימודים במכללה
הלימודים במכללה: רציונל, תוכניות לימודים ובחינות
מיקוד תשפ"ה 2024-2025
מיקוד בטכנולוגיות הבנייה
מקצוע התמחות - אדריכלות
יסודות התכנון האדריכלי, תולדות האדריכלות, יישומים באדריכלות
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.