חלק עיוני
התלמידים לומדים על הקשר בין גוף ונפש, על מערכות גוף האדם הבריא, על קליניקה של מערכות אלו ועל רפואה מונעת (הכולל מאמרים נבחרים).
חלק מעשי
נערכים סיורים בבתי החולים במטרה לחשוף את התלמידים לטכנולוגיות חדשות בטיפול בבעיות בריאות שונות, לדוגמא בנושא קרדיולוגיה - התלמידים צופים בצנתור לב, אקו לב, תוך כדי קבלת הסברים .
תוכנית הלימודים
כיתות י עד יב
- תוכנית לימודים במדעי הבריאות לתשפ"ד (כולל 70% בחינה חיצונית ו-30% הערכה חילופית).
- מאמרים ברפואה מונעת תשפ"ד
- חלוקת שעות 70%
- חלוקת שעות 30%
- מתווה להערכה חלופית - ביצוע תלקיט, או מטלת ביצוע, או עבודת חקר
רצף הלימוד בכל מערכת בגוף האדם:
- סיפור מקרה
- אנטומיה – פיזיולוגיה
- קליניקה של מחלות נבחרות
- רפואה מונעת