ניהול עסקי - התמחות שיווק וקידום מכירות - על ההתמחות

חזרה

על התמחות שיווק וקידום מכירות

על ההתמחות

ניהול השיווק – להיות אסטרטג, להיות יזם, להיות משמעותי בהובלת הארגון

התפיסה המודרנית מתייחסת אל שיווק כאל "נכס" אסטרטגי חשוב בארגון היכול להזניק את הארגון להצלחה עסקית.

ניהול השיווק הוא תחום הפעילות בארגונים שבו מתבצע תהליך הניתוח, התכנון, היישום, התיאום והבקרה, המחרה, קידום מכירות והפצה של שיווק ופרסום של מוצרים, שירותים ורעיונות שנועדו לאפשר ולתמוך בהשגת מטרות הארגון.

לתלמידים בעלי יכולת חשיבה יזמית ומוטיבציה, סקרנות, כושר התמדה ואחריות אישית.

  • מקצוע מוביל של המגמה "מינהל וכלכלה" הפורס בפני הלומד את תחומי התוכן של אוריינות פיננסית והכרת סביבות עבודה – יסודות בניהול עסקי (יסודות ניהול החשבונות), מבוא לכלכלה ותורת הארגון והניהול.
  • מקצוע התמחות "ניהול השיווק" שבו הלומדים נחשפים למגוון תחומים, כגון התנהגות צרכנים, תקשורת שיווקית וניהול השיווק תוך שימת דגש לשינויים שהביאה הגלובליזציה וההתפתחות הטכנולוגית. במקצוע זה התלמידים מבצעים פרויקט גמר צמוד תוכני הלימוד בארגונים שבהם הם חוקרים כיצד נושאי הלימוד של התמחותם מקבלים ביטוי הלכה למעשה. כחלק מעבודת החקר שלהם הם מסיקים מסקנות ואף מביאים הצעות לשיפור הממצאים.
  • רכישת ידע מקצועי בתחום ניהול השיווק הכרחית היום בכל ארגון עסקי
  • הלמידה באמצעות חקר, למידה פעילה ולמידה משמעותית
  • בוגרי המגמה מקבלים נוסף על תעודת בגרות תעודה טכנולוגית, המאפשרת גם להמשיך את לימודיהם בכיתה י"ג ובאקדמיה