בצל האתגרים המתמשכים שאנו נדרשים להתמודד עמם בתקופת חירום, המיקוד של מפרטי התוכן של תוכנית הלימודים נשאר זהה למיקוד השנה החולפת , במטרה להבטיח עמידה במטרות הוראת המקצוע ושמירה על שיגרת למידה במידת האפשר.
בתי ספר שמקיימים מסגרת לימודים קבועה והוראת מדע וטכנולוגיה מתקיימת בהלימה לשעות המוגדרות במסמך ארגון הלמידה חט"ב תשפ"ה מצופים ללמד בהתאם לתוכנית הלימודים הרגילה.
בתי ספר שמלמדים באופן משולב (למידה מרחוק ולמידה פנים אל פנים) ובתי ספר עורפיים לתלמידים שנעקרו מבתיהם, ילמדו בהתאם למפרט מיקוד ללמידה בחירום כפי שנקבע בתשפ"ד.
חשוב לציין כי מכלול הנושאים בתוכנית הלימודים מייצגים תכנים חשובים ורלוונטיים לתלמיד.
עדכון המיקוד והעברת תכנים נוספים לרשות אינם מעידים על חשיבות נושא כזה או אחר, אלא על מתן מענה לתנאים שנוצרו בעת הזאת.
מצופה מהמורים לקדם למידה התנסותית בבתי הספר המלמדים באופן משולב וכן בבתי הספר העורפיים, דוגמאות ניתן למצוא באריח למידה בשעת חירום.
תוכנית הלימודים במדע וטכנולוגיה לחטיבת הביניים
חזרה
חזרה לראש הדף
תוכנית הלימודים לתשפ"ה
חזרה לראש הדף
מפרט התכנים לחטיבת ביניים, תשפ"ה
חזרה לראש הדף
לפרטים נוספים
לשאלות ולהבהרות אפשר לפנות לד"ר רוחמה ארנברג, ממונה תכנון קוריקולרי, אגף מדעים, משרד החינוך.
- טלפון: 073-3931059
- דואר אלקטרוני: ruhamaer@education.gov.il
אולי תתעניינו גם ב...
כלי הערכה
כלי הערכה שלפניכם, המלווים בחלקם בתשובונים או במחוונים מפורטים, נועדו לבדוק ולעקוב אחר רמת בקיאותם ומידת שליטתם של תלמידיכם בתכני הידע והמיומנויות בנושאים מת...
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!