דלג אל

העשרה - משחקים ולומדים

משחקים ולומדים

רבות נאמר על חשיבות הלמידה הפעילה ועל שילוב פעילויות חווייתיות בלמידה הפרונטלית. שילוב משחקים בלמידה גורם לתלמידים להתמודד עם אתגרים ומצבים שלא תמיד באים לידי ביטוי בלמידה פרונטלית כגון חקירה, פתרון בעיות, מעורבות שווה של כל המשתתפים, פיתוח סקרנות, דמיון ויצירתיות, עבודה בצוות ועוד. חשוב לזכור כי שילוב אלמנטים של משחק בלמידה אינו המטרה אלא אמצעי להשגת המטרה הלימודית.

שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים

כיתה
נושא מרכזי
{{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
אחלה שיעור
הכנתם לכיתה שיעור
מקורי ומעניין?
אל תשמרו אותו לעצמכם.
שתפו אותנו!
המרחב הפדגוגי

 נא למלא שדה זה

אולי תתעניינו גם ב...

מדענית – רוזלינד פרנקלין - Rosalind Elsie Franklin
ד"ר רוזלינד פרנקלין, מדענית יהודייה-אנגלייה, למדה כימיה פיזיקלית והתמחתה בקריסטלוגרפיה. פרנקלין עסקה בחקר מבנה הפחם, במבנה ה-DNA ובחקר המבנה של נגיפים
מניעת אובדן ובזבוז מזון
שליש ממוצרי המזון בעולם אובד או מתבזבז בשלבים השונים החל מדרך הגידול החקלאי, הקטיף, האיסוף, האחסון ועד למקרר הביתי
מערכות אקולוגיות
מערכות אקולוגיות הוא נושא לימוד רב תחומי המכניס את התלמידים לעולמות של יחסי גומלין בין יצורים, בין יצורים חיים לסביבה הדוממת ובין מרכיבי הסביבה הדוממים בבית ...
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.