העשרה - משחקים ולומדים
רבות נאמר על חשיבות הלמידה הפעילה ועל שילוב פעילויות חווייתיות בלמידה הפרונטלית. שילוב משחקים בלמידה גורם לתלמידים להתמודד עם אתגרים ומצבים שלא תמיד באים לידי ביטוי בלמידה פרונטלית כגון חקירה, פתרון בעיות, מעורבות שווה של כל המשתתפים, פיתוח סקרנות, דמיון ויצירתיות, עבודה בצוות ועוד. חשוב לזכור כי שילוב אלמנטים של משחק בלמידה אינו המטרה אלא אמצעי להשגת המטרה הלימודית.
שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים
- כיתה
- נושא מרכזי
- {{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
אולי תתעניינו גם ב...
מדען – אייזיק ניוטון - Isaac Newton
פיזיקאי ומתמטיקאי אנגלי, אשר נחשב לאחד המדענים הגדולים והמשפיעים ביותר בכל הזמנים.
המעגל החשמלי
מעגל חשמלי מורכב מאוסף של רכיבים חשמליים דוגמת: מקור כוח, מפסק, צרכן, חוטי חשמל, אשר מחוברים ביניהם בעזרת מוליכים בצורה שמאפשרת זרימה של זרם חשמלי דרכם
מדען – חיים ויצמן - Haim Weizmann
ד"ר חיים ויצמן – מדען ומדינאי, הנשיא הראשון של ישראל, ממניחי היסודות לביוטכנולוגיה המודרנית
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!