משימה העוסקת בפגיעה בצבי-ים שנמצאים בסכנת הכחדה בעקבות פעולות של האדם. מטרת המשימה לפתח מודעות לאחריות שלנו לשמירה על בעלי חיים מסכנת הכחדה ולטיפול בפרטים שנפגעו
מעורבות האדם במרכיבי הסביבה: השלכות, בעיות ופתרונות
 
השפעת האדם על הסביבה:
- השפעה על המגוון הביולוגי;
- ניצול בלתי מבוקר של בעלי חיים: צייד ודייג;
- פגיעה בסביבות החיים ובתי הגידול של בעלי החיים כתוצאה למשל מבנייה, סלילת כבישים, חקלאות ועוד;
- זיהום הסביבה: השלכת פסולת ושפכים;
דרכים לשמירה על מגוון בעלי החיים ועל סביבת חייהם:
- חינוך ללקיחת אחריות אישית לשמירה על בעלי חיים;
- חקיקה להגבלת צייד ודייג;
- מניעת זיהום הסביבה (באמצעות חינוך וחקיקה).
שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים
- כיתה
- נושא מרכזי
- {{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
               
                      חזרה לראש הדף
                      
            
            סרטונים
אולי תתעניינו גם ב...
השוני בין בעלי חיים במבנה ובצורה
מגוון היצורים בטבע בא לידי ביטוי בשוני הקיים בין בעלי החיים בצורתם, במבנה גופם ובאורח חייהם. בעלי חיים מחולקים לקבוצות (משפחות) שונות ולכל קבוצה מאפיינים משלה.
                                              
                    הִידְרוֹסְפֵרָה – פני כדור הארץ מכוסים ברובם במים
פני כדור הארץ מכוסים ברובם במים. המים עוברים בין סביבות שונות, אך רק חלק מזערי מכמות המים (פחות ממאית) על פני כדור הארץ הם מים ראויים לשתייה
                                              
                    מקורות אנרגייה
מקורות האנרגייה שונים זה מזה בזמינותם ובדרכי ניצולם לצורכי האדם. ישנם מקורות טבעיים של אנרגייה אור וחום (שמש, ברקים, כוכבים, גחליליות) וישנם מקורות מלאכותיים...
                                              
                    הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!
                        
                       
                                           
                     
                                           
                                           
                                           
                                           
                             
                            